CPU Speed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmonyke

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Hallo,

Heb net ontdekt dat ik The Sims 3 niet zou kunnen spelen, omdat mijn CPU Speed te laag is:shocked::shocked:

Wat kan ik daaraan doen? Want alles is wel volgens vereiste!! Wat nu??? Ik ben er echt niet goed van

Hoi en welkom op Helpmij...

Als je echt niet voldoet aan de cpu speed dan is het plaatsen van een andere(nieuwe)processor de enige mogelijkheid.
Welke processor heb je nu?

Hoi en welkom op Helpmij...

Als je echt niet voldoet aan de cpu speed dan is het plaatsen van een andere(nieuwe)processor de enige mogelijkheid.
Welke processor heb je nu?

er staat bij die site het volgende: CPU
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: 2 processors running - AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-62

Is een laptop die ik gekocht heb in de liddle een targa traveller 1526. Meer ken ik er ook nie van

Dan zit er niets op dan te accepteren dat je het niet kan spelen.
Je hebt een 1.6ghz processor in een klaptop.Bij de eisen staat ook duidelijk dat indien een grafische onboardchip je een 1.8 moet hebben bij een dualcore

If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]

Dan zit er niets op dan te accepteren dat je het niet kan spelen.
Je hebt een 1.6ghz processor in een klaptop.Bij de eisen staat ook duidelijk dat indien een grafische onboardchip je een 1.8 moet hebben bij een dualcore

If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]

Kan ik absoluut niet meelachen!! Heb mijn voorschot en al betaald. Potverdorie toc!! :(:shocked: Staat daar er nu mee

Ik lach ook niet voor je....

Heb je die game besteld ofzo??
En waar,hoe,van wie kreeg je die melding dan dat je cpu speed te laag was??

Lijkt mij dat je gewoon emailt naar de winkel en ze het probleem voorlegt.

De site die je hebt gebruikt is namelijk behoorlijk accuraat en ben het geheel met Frank eens.

Edit: ik gok dat de test is gedaan ná de bestelling...

Yeps,

Nog nooit gehoord van deze site, en dus lekker vol goede moed besteld.

Ik kan door de grond zakken. Als ik het toch zo riskeren om het te spelen? Zal het dan lukken?

Als je niet van die bestelling afkan dan is de enige optie om de game te proberen....

Werkt het niet dan........;)

Oke, zal het proberen en lukt het niet!! Dan wordt het ofwel een nieuwe computer ofwel de sims 3 verkopen

Ik wil niet ***lig zijn ofzo, maar als ik google op jouw laptop krijg ik te zien dat er 2 2,1 Ghz processoren inzitten. Een Pentium 4 op 2 ghz zou al voldoende moeten zijn.
Daarnaast is een enkele kern van een AMD Turion64 ® X2 TL62 op 2 ghz zoiezo sneller dan een pentium 4, en jij hebt er schijnbaar 2 op 2,1 ghz. Zit denk ik eerlijk gezegd wel goed.

Tenzij ik toch de verkeerde laptop voor ogen heb, ik heb deze gevonden via google.

Ook zit er een ati radeon mobility 2600, een niet onboard kaart dus, in, en dat is denk ik meer dan zat hoor. Ik heb hier in mijn laptop exact dezelfde kaart, met een 1,5 ghz dual core (ook 2 processoren, maar van een ander merk) en speel op +- 25 FPS unreal tournament 3 op high. Dan moet the sims 3 daar ook wel op lukken, en die laptop is sneller dan de mijne :P

vanmiddag zag ik op deze term(targa traveller 1526) een 1.6ghz.(duo)

Zal wanneer internet het weer volledig doet eens opnieuw snuffelelen.
Maar gezien de melding die hij/zij krijgt.........

Een Turion64 X2 TL62 zou op 2100mhz horen te draaien, je hebt kans dat je 'powernow' aan hebt staan, waardoor de processor langzamer draait als deze minder te doen heeft. Als dit aanstond ten tijde van de meting bij 'syslab' krijg je een niet kloppende uitslag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan