Hoi, ik heb zelf ook een amd 2400 met een cooler in de box, als ik mn comp 'idle' liet aan staan was mn temp rond de 60 graden, als ik ging gamen liep dat al op tot 65-68 graden. Als jij 65 graden heb is dat een normale temperatuur voor de 2400 zou ik zeggen.
Ik heb die cooler uit de box vervangen, eigenlijk heb ik heel mn case vervangen omdat mn oude niet echt groot was en ook geen plek had voor extra fans.
Ik heb nu een mooie case met veel ruimte voor fans. Heb mn cooler uit de box vervangen voor een 80mm fan,met 3 leuke gekleurde lampje, die loopt op 2800 toeren. Ok heb ik nog 2 extra 80mm fans die koude lucht inblazen, en 2 80mm fans die lucht uitzuigen, maar mischien zet ik die ook nog wel op lucht in blazen want mn pc is een gaten kaas en de lucht kan overal ontsnappen. Maar hier moet ik nog ff over nadenken.
In iedergeval, mn cpu temp is nu 42 graden en als ik ga gamen blijft ie rond de 45 graden. Al die fans zijn mischien een beetje overdreven, maar ziet er mooi uit en helpt wel.
Nu wil ik proberen te overklokken, maar heb nog een hoop te lezen voordat ik dat ga doen. Heb trouwens al gelezen dat mn MSI KT4 plankie niet echt de beste keus was om te gaan overklokken. Maarja, ff verder lezen en vragen en maar zien wat ik kan doen. In ieder geval succes met je compie