CPU Temparatuur erg hoog en koeler erg hard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoede al zoiets.

voor wat betreft de winkel....ik koop regelmatig bij empc.nl

mijn favo koelers zijn zalman producten.
bv Zalman CNPS7700-AICu CPU-Cooler Socket 478/775/754/939/940

Laatst bewerkt:
Ze bedoelen dat hij niet in een HTPC past, wat er ook gewoon bij staat, en wel in een ATX, wat er ook bij staat.:confused:

Dus ik kan hem gewoon gerust kopen en erin zetten? Ookal staat mijn moederboord verticaal?

Ja.... Die Zalman CNPS7700-AICu is dan mischien wel goed... Maar ook wel erg prijsig..... Die freezer 7 Pro lijkt mij wel iets... voordelig en toch erg verkoelend en stil :D

prijzig, dat is zeker waar...ik heb "gelukkig"de leeftijd voor een baan.:D

arctic freezer is zeker niet verkeerd.
21.75 bij http://www.perfect-systems.nl/info.asp?info=61820 ook een aardige inetshop.
je kan ze ook vragen stelen over de arctic als je zekerheid wilt.

Mijns inziens wel geschikt:
ARCTIC FREEZER 7 PRO S775 ARC-F7-PRO

Application:
All Intel Celeron (Socket 775)
All Intel Pentium 4 (Socket 775)
All Intel Pentium D

Heat Sink: 104 x 58 x 126.5 mm
Fan: 107 x 43.5 x 96 mm
Overall Dimensions: 107 x 96.5 x 126.5 mm
Rated Fan Speed: 300 - 2500 RPM (PWM)
Power Consumption: 0.16 Amp.
Air Flow: 45 CFM / 77 m3/h
Noise Level: 0.9 Sone
Thermal Resistance: 0.17°C/Watt
Thermal Interface Material: Pre-applied MX-1 Paste

gl
H

Sebastiaan_V zei:
Ja.... Die ga ik zeker kopen als hij in een verticale moederboord past.

Ze hebben gewoon een komma vergeten, die koeler moet niet vertikaal staan, want dan is de case te klein, b.v. een HTPC, of een desktop.

and that the cooler cannot perform with the motherboard, placed vertically

Zo zou het juist zijn, ongelovige Thomas.:)

Maar..... Als de koeler niet vertikaal kan staan... Past ie ook niet in mijn moederboord... Ja sorry dat ik zoveel vraag hoor... Maar ik krijg maar geen duidelijk antwoord... :rolleyes: Past ie nou wel in een verticaal moederboord of niet? :o

Laatst bewerkt:
Weet iemand dan een andere koeler die weinig geluid maakt, voordelig is en toch goed koeld? voor een socket 775?

Sebastiaan_V zei:
Maar..... Als de koeler niet vertikaal kan staan... Past ie ook niet in mijn moederboord... Ja sorry dat ik zoveel vraag hoor... Maar ik krijg maar geen duidelijk antwoord... :rolleyes: Past ie nou wel in een verticaal moederboord of niet? :o

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Ik geef het op.

Het antwoord volgens mij is: Nee in principe niet, gaat sneller slijten maar in theorie is alles mogelijk ook verticaal plaatsen maar dat risico zou ik niet nemen.
Dit is het beste antwoord dat ik je kan geven.
Duidelijk genoeg ;)

De alcu7700 is een zeer goede idd, maar op de link die ik gaf worden er nog meer genoemd...wellicht kan je googlen op een goedkopere als geld een belangrijke rol speelt.
Ook kan je via ebay.nl vaak goedkopere vinden. Zijn vaak pc winkels die hier nieuwe artikelen tegen goedkoper aanbieden.

Laatst bewerkt:
In principe vind ik ebay betrouwbaarder omdat je aan het vpercentage achter een naam kan zien of iemand een betrouwbare reputatie heeft.

suc6:cool:

klinkt OK

empc is goedkoper maar door de verzendkosten net weer 2 euro duurder :confused:
perfect systems 70ct duurder

dus waarom niet.

Dan denk ik dat ik hem bij empc koop. Deze is dan nieuw en heb ik zekerheid dat ik hem ontvang voor die ene 2 euro :D

dat is waar.

Ik weet niet of je in de buurt van dronten woont. dan kan je hem ophalen wordt ie nog goedkoper.

perfect systems is ook een prima shop trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan