cpu upgraden mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm tjah voor dat geld kun je niet cpu en gpu upgraden
wat je kan doen is een HD5770 kopen en dan spaar je nog ff door om bijvoorbeeld een betere cpu te kopen
gtx460 is een beetje overkill voor een amd athlin ii x 2 250

wat is gpu? en welke cpu raad je me dan aan als ik meer geld heb? en wat moet ik dan nog allemaal upgraden om de nieuwste spellen op hoogste resolutie te kunne spelen?

lol gpu = grafischekaart

wat je moet upgraden is de processor en de grafischekaart met een budget van 150 euro ga je het niet halen
wil je op hoge resolutie spelen is een HD5770 of gtx460 minimaal

voor 150 euro kun je net een gtx460 kopen maar je processor zal het spelen niet verbeteren je games gaan haperen
dus wil jij hoge resolutie's spelen dan moet jij je processor en je grafischekaart upgraden

en wellicht ook je voeding

edit een goede cpu zou bijvoorbeeld een Athlon ii x 4 640 of Phenom ii x 4 955

nogmaals je moet dus je videokaart en je processor upgraden wil je zonder LAG(vertraging van spel) willen spelen op hoge resoluties

Laatst bewerkt:
Zal ik dan ook mijn bios moeten gaan updaten als ik cpu upgrade ga doen?

Zal de Athlon ii x 4 640 wel werken bij mij? is dat geen 64bit cpu?

en zou de AMD Phenom II X6 1090T - 3,2 GHz - Socket AM3 op mijn moederbord gaan?

Laatst bewerkt:
klikerdeklik
passen er allebij op

wel een beetje doeloos om voor een Phenom x 6 te gaan je moederbord is was dat betreft niet de snelste
en je ram is ook niet wat je noemt snel
ik zou zeggen hou het op een phenom ii x4 955 die zijn al sterk zat (phenom x6 is trouwens geen goeden keuzen voor gamen)

en je zult waarschijnlijk wel een bios update moeten uitvoeren

EDIT: frank is was met net ff voor :P

Sixcores worden door veel spellen nog niet ondersteunt, en is het geld nog niet 100% waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan