CPU van 70° Celsius

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Berichten
590
Hiii
Dus ik heb hier een oude laptop en die gaat wel erg traag .. ik keek via everest hoe warm alles had en daaruit bleek dat de CPU na 2 minuten 75 ° heeft !!

Ik heb hem es opengedaan en alle koelers enzo uitgekuist
en nu ist het nog altijd rond 68, 69°

Aan wat kan dit nog liggen ? :)

greetz
jeroen
 
Welk OS?

hoe oud is die laptop, welk type processor?
 
xp home
eum ow
tis een
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.40GHz, 3400 Mhz

en tis dual blijkbaar
 
Houdt in je achterhoofd dat laptop's warmer worden dan een normale pc.

als je echt alles al opgeschoond hebt(stof) dan kan je al weinig meer doen behalve je laptop op een verhoging zetten zodat er meer lucht onderdoor kan.

single cpu btw
 
ewel ja nen pentium 4 is single .. maar er staat wel in everest CPU1 en CPU2. .. verwarring ..
alvast bedankt ;)
 
Crash is me voor....:confused:

Was ook al info aan het zoeken voor je over HT.
 
Was klein geintje he...

Een ieder is vrij.....etc etc

succes.

BTW: je traagheid kan nog andere oorzaken hebben natuurlijk
 
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.40GHz, 3400 Mhz

en tis dual blijkbaar

Da's een vreemde voor een laptop. Bij mijn weten gaan de P4's mobile niet verder dan 3,33 ghz
Als er dus een desktop processor in zou zitten dan is het dus al erg warm.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn nogal wat typen zv5000.

c01702957.gif


Wat staat er bij jou op punt 1 op bovenstaande sticker. (het juiste model is nodig om te weten te komen hoeveel graden jouw processor kan/mag hebben)
 
Daar zit inderdaad een 3,4 ghz processor in, maar wel een DESKTOP versie (p4 550) en die mogen helemaal niet zo warm worden!!

Afhankelijk van het productie versie kan die maximaal 72,8° hebben.

Nu nog een oplossing voor het warmte probleem. Heb je de laptop open gehad of heb je via de koelopeningen wat lucht geblazen?
 
Daar zit inderdaad een 3,4 ghz processor in, maar wel een DESKTOP versie (p4 550) en die mogen helemaal niet zo warm worden!!

Afhankelijk van het productie versie kan die maximaal 72,8° hebben.

Nu nog een oplossing voor het warmte probleem. Heb je de laptop open gehad of heb je via de koelopeningen wat lucht geblazen?

Ik heb de laptop opengevezen tot ik aan beide koelers kwam, eentje op de processor en die andere :D .. en heb die HEEL goed uitgekuist..
Nu ik na 2 dagen kijk heeft ie toch zo warm niet meer
het draait rond de 58 tot 60
maar als ik er dan Need For Speed Hot PerSuit 2 op speel. . 2 minuten later zit ik weer aan de 70 hoor ..

greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan