Correct, bij mij wel...............
Hoe bedoel je? Zijn het wel hoge temperaturen of niet? Sorry maar ik snap je niet zo goed.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correct, bij mij wel...............
Ik vind de veldweergave van jouw systeem in de Wizard ietwat vreemd, zo ken ik 'm niet echt. Vergelijk die waardes eens met de bioswaarden en je weet wat de 22, 44 en de 60 precies vertegenwoordigen.
Als dit gemeten is direct na een stresstest, dan zie ik geen bijzondere temperaturen. Zijn het de temps van een systeem dat koud is opgestart en een uurtje aanstaat, dan heb je een 'uitdaging'.
ALs je temp 70 graden is na een half uurtje stressen vind ik dit niet denderen hoog.
Je idle temp 55 en bij gebruik 60 is wat aan de hoge kant.
Tijdens gamen wordt je cpu niet zo warm als bij stressen. Deze wordt nooit 100% belast.
Je zou even je koelpasta kunnen checken => uitgedroogd niet goed verdeelt ect.
Voor dat je dat checked, heb dan wel een nieuw tubetje bij de hand.
Een andere koeler plaatsen zou ook al helpen. Alles is beter als de stock koeler
ps heb je trouwens geen profiel aanstaan in je bios (silent / normal / max) meestal onder hardware monitor.
Dit regelt de snelheid van je fan. (Niet op elk mobo toepasbaar)
Temps kunnen er in mijn ogen mee vooruit. Iets te hoog wel eens waar, maar niet "bedreigend".
Als alles stofvrij is zou je als je je videokaart gaat halen andere koelpasta kunnen proberen.
Tubetje kost een paar euro.
Persoonlijk ben ik altijd tegen stock koelersworden warmer, maken meer herrie en presteren slechter.
Maar dat is dus persoonlijkik kan niet in je beurs kijken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.