cpu wat is dat

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
527
ik kijk in mijn systeem beheer en zie cpu met een grafiek.
cpu zegt van 3 tot 33 procent is dit goed of moet ik er wat
mee?
 
CPU=Central Processing Unit of te wel je processor. Kan geen kwaad wat je ziet, het is het percentage wat de CPU doet.
 
CPU=Central Processing Unit of te wel je processor. Kan geen kwaad wat je ziet, het is het percentage wat de CPU doet.

oke maar wat zegt dit?
is dit oke kan ik er wat aan doen of veranderen etc.
overigens bedankt voor je snelle reactie
 
Hoi,

dit zegt dat je cpu als het ware aan het "werken"is:D

Waarom zou je daar wat aan willen/moeten doen?? :)
 
Hoi,

dit zegt dat je cpu als het ware aan het "werken"is:D

Waarom zou je daar wat aan willen/moeten doen?? :)

ja dat begrijp ik maar is dit normaal wat ik zie of is dit onder
de maat of boven de maat.
wat zegt dit nu?
ik begrijp dat mijn processor aan het werk is maar
op wat voormanier en is dit oke?
gr.peter
 
Hoi,

3 to 33% betekent dat je processor op dat moment tussen de 3 en 33% van zijn totale capaciteit benut. Dit wordt beinvloedt door programma's die in de achtergrond draaien, windows, en uiteraard de software die je in je taakbalk hebt open staan. Start maar eens een ander programma, zal je zien dat het oploopt....

33% is geen enkele reden voor zorgen, niets aan doen! Als ik een 3D animatie laat renderen staat mijn processor een aantal uren op 100%, maar dan weet ik waar het van komt.....

Zqwiqly.
 
Hoi,

3 to 33% betekent dat je processor op dat moment tussen de 3 en 33% van zijn totale capaciteit benut. Dit wordt beinvloedt door programma's die in de achtergrond draaien, windows, en uiteraard de software die je in je taakbalk hebt open staan. Start maar eens een ander programma, zal je zien dat het oploopt....

33% is geen enkele reden voor zorgen, niets aan doen! Als ik een 3D animatie laat renderen staat mijn processor een aantal uren op 100%, maar dan weet ik waar het van komt.....

Zqwiqly.

oke weer wat geleerd dank je wel.
gr.peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan