CPU wilt niet op 133 Mhz draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiemen

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2003
Hoi

Ik heb een nieuwe moederbord omdat het oude kapot was maar nu wil ik mijn AMD 2000 + op 133Mhz zetten Via de Jumper maar dan krijg ik geen beeld meer.
op 100 Mhz heb ik wel beeld maar een snelheid van 1250 mhz zal door dat me moederbord kapot is geweest ook iets aan me CPU zijn gekomen , alles wat ik probeer ik kan hem niet op 133 Mhz zetten 119 Mhz is alles hoger stopt hij er mee.

Alvast bedankt

En om wat voor moederbord gaat et? Zet em es op 133 in het BIOS.

Heb ik in het Bios heb gezet tot 119 Hz als ik hem op 120 zet krijg ik geen beeld meer.

Het gaat om een Syntax omdat het andere bord is terug gestuurd voor de garantie die er op zit heb ik maar een heel goedkoop bordje gepakt voor de tussentijd maar deze wil ik later een andere CPU op doen en dan in de oude PC zetten.

Alvast bedankt

Geplaatst door Tiemen
Heb ik in het Bios heb gezet tot 119 Hz als ik hem op 120 zet krijg ik geen beeld meer.
Hz (Herz is heel wat anders dan de FSB.

Het gaat om een Syntax omdat het andere bord is terug gestuurd voor de garantie die er op zit heb ik maar een heel goedkoop bordje gepakt voor de tussentijd maar deze wil ik later een andere CPU op doen en dan in de oude PC zetten.

Alvast bedankt

Syntax? Is dat het merk van het moederbord? Weet je wel heel zeker dat dat goedkope plankje je 2000+ aankan?

Geef eens het exacte model van die Syntax moederbord.
Ik ben bang dat Muurhond wel eens gelijk kan krijgen, dat het bord geen 2000+ ondersteund.:confused:

Hoi

De CPU heeft op een Kapot moederbord gezeten.
Hij draait wel op 1475 Mhz als ik hoger wilt stopt hij er mee het is DDr gehugen wat ik gebruik

Dat je DDR heb oke, maar graag ff het type van je DDR.
(PC2100 bijvoorbeeld)

check ook even de agp devider in de bios.

agp draait normaal op 66.

als de devider op 2/3 staat dan gaat de bus naar 89 bij 133 fsb.

niet elke kaart kan dat.

pe.

Het probleem lag bij de CPU zelf er zit een andere 2000 op en die doet het wel.

Bedankt,

Tiemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan