Michael4446
Meubilair
- Lid geworden
- 23 apr 2006
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vermoedelijk niet, want het CPU-gebruik schiet omhoog als de processor intensiever bezig is, en dat is bij jou het geval heb je aangegeven.
Maar in je logje staat wel ''No action taken''. Oftewel: je hebt de gevonden infecties niet verwijderd. Scan nog een keer, maar volg nu deze handleiding.
ik wilde eerst weten wat die twunk_16.exe is, voordat ik 3 items die deed verwijderen,
kan dat zomaar ?
e.e.a. opgezocht:
twunk_16.exe is a process associated with Twain Thunker from Twain Working Group.
Ja, maar het bestand zelf kan geïnfecteerd zijn, hij wordt opgemerkt als een trojan.
probleem opgelost ??![]()
Temp is een direct gevolg van de 100% capaciteit dus dat is op zich niet vreemd.het probleem met de af en toe te hoge cpu waarde (100%) en temp (65'), tijdens het gebruik div programma's, is niet opgelost.......
Misschien dat het opgelost is na formatteren, misschien niet.
Het heeft, naar mijn mening, zo niet een duidelijk aanwijsbare oorzaak.
Temp is een direct gevolg van de 100% capaciteit dus dat is op zich niet vreemd.
Het heeft, naar mijn mening, zo niet een duidelijk aanwijsbare oorzaak.
bij de meeste processor zit een goede standaard sterke koeler...
ook kun je proberen de zijkant van je kast eraf te schroeven voor meer frisse lucht :thumb:
met een nieuwe processor of koeler word de temp lager en kan je processor meer aan :thumb:
je had de temp toch te hoog? met een nieuwe processor of koeler word de temp lager en kan je processor meer aan :thumb:
maar 90 graden niet...
mijn processor draait op ongeveer 35 graden![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.