cpu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vermoedelijk niet, want het CPU-gebruik schiet omhoog als de processor intensiever bezig is, en dat is bij jou het geval heb je aangegeven.
Maar in je logje staat wel ''No action taken''. Oftewel: je hebt de gevonden infecties niet verwijderd. Scan nog een keer, maar volg nu deze handleiding.

Vermoedelijk niet, want het CPU-gebruik schiet omhoog als de processor intensiever bezig is, en dat is bij jou het geval heb je aangegeven.
Maar in je logje staat wel ''No action taken''. Oftewel: je hebt de gevonden infecties niet verwijderd. Scan nog een keer, maar volg nu deze handleiding.

ik wilde eerst weten wat die twunk_16.exe is, voordat ik 3 items die deed verwijderen,
kan dat zomaar ?
e.e.a. opgezocht:
twunk_16.exe is a process associated with Twain Thunker from Twain Working Group.

ik wilde eerst weten wat die twunk_16.exe is, voordat ik 3 items die deed verwijderen,
kan dat zomaar ?
e.e.a. opgezocht:
twunk_16.exe is a process associated with Twain Thunker from Twain Working Group.

Ja, maar het bestand zelf kan geïnfecteerd zijn, hij wordt opgemerkt als een trojan.

Ja, maar het bestand zelf kan geïnfecteerd zijn, hij wordt opgemerkt als een trojan.

heb die files verwijderd !

Registerwaarden geïnfecteerd:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\SharedDLLs\C:\WINDOWS\system32\TWUNK_16.EXE (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerdata bestanden geïnfecteerd:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced\Start_ShowMyDocs (Hijack.StartMenu) -> Bad: (0) Good: (1) -> Quarantined and deleted successfully.

zal die af en toe te hoge cpu waarde en temp dan maar moeten accepteren, als het dus geen kwaad kan,
dank voor de info

Bestanden geïnfecteerd:
C:\WINDOWS\system32\TWUNK_16.EXE (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.

probleem opgelost ?? :D

het probleem met de af en toe te hoge cpu waarde (100%) en temp (65'), tijdens het gebruik div programma's, is niet opgelost.......
maar het zal wel aan de processor liggen,
het scannen op malware heeft daartoe geen bijdrage geleverd.

Misschien dat het opgelost is na formatteren, misschien niet.
Het heeft, naar mijn mening, zo niet een duidelijk aanwijsbare oorzaak.

het probleem met de af en toe te hoge cpu waarde (100%) en temp (65'), tijdens het gebruik div programma's, is niet opgelost.......
Temp is een direct gevolg van de 100% capaciteit dus dat is op zich niet vreemd.

Misschien dat het opgelost is na formatteren, misschien niet.

Temp is een direct gevolg van de 100% capaciteit dus dat is op zich niet vreemd.

formatteren is ook al 2 maanden geleden gedaan, had dus geen resultaat,
zal wel een hardware probleem zijn.........nieuwe processor (?) :confused:
maar als het geen kwaad kan, wacht ik daar nog wel even mee.....

Kwaad, neuh.
Ik ben wel bang dat het aantal upgrademogelijkheden voor jou beperkt is.

En dat het CPU-gebruik bij de genoemde, zwaardere taken toeneemt, is ook normaal. Ik zou het even laten rusten, en als er toch nieuwe problemen zich voordoen, kunnen we er altijd nog eens naar kijken.

zo is het, ik neem die cpu waarde maar op de koop toe, voor de rest werkt alles nog prima
we wachten maar af............
dank zover

bij de meeste processor zit een goede standaard sterke koeler...

ook kun je proberen de zijkant van je kast eraf te schroeven voor meer frisse lucht :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
bij de meeste processor zit een goede standaard sterke koeler...

ook kun je proberen de zijkant van je kast eraf te schroeven voor meer frisse lucht :thumb:

Waar heb je het nu allemaal over? Alles gaat toch goed zo? :)

je had de temp toch te hoog? met een nieuwe processor of koeler word de temp lager en kan je processor meer aan :thumb:

je had de temp toch te hoog? met een nieuwe processor of koeler word de temp lager en kan je processor meer aan :thumb:

Grote onzin ;).
Ja: wetenschappers en extreme overklokkers proberen de temperatuur met stikstof omlaag te krijgen zodat de kloksnelheid omhoog kan.
Dat is in deze situatie totaal niet van toepassing.

65* C. is een normale temperatuur voor een Prescott op 100%.

maar 90 graden niet...
mijn processor draait op ongeveer 35 graden ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan