crack age of empires 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2001

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2001
Hallo,
Na een hele tijd heb ik age of empires weer eens geïnstalleerd. Er was een crack nodig, zodat je niet na 10 minuten de overwinnaar was. Door een crash ben ik die kwijtgeraakt. Met google kan ik alleen no-cd cracks vinden. Wie weet waar ik hem kan vinden?
b.v.d.
Eric

Oke, even voor de duidelijkheid over deze vraag:

Deze vraag is legaal aangezien hij het over een soort patch heeft die zorgt dat hij na tien minuten niet de overwinnaar wordt. Blijkbaar kent hij het spel goed en is het (te?) makkelijk voor hem.

Dit heeft dus niks te maken met cracks zoals no-cracks etc, want daar heeft hij het ook niet over. :)

Vragensteller heeft het duidelijk over een crack

Geplaatst door eric2001
Hallo,
Na een hele tijd heb ik age of empires weer eens geïnstalleerd. Er was een crack nodig, zodat je niet na 10 minuten de overwinnaar was. Door een crash ben ik die kwijtgeraakt. Met google kan ik alleen no-cd cracks vinden. Wie weet waar ik hem kan vinden?
b.v.d.
Eric

Dan vraag ik het mij toch duidelijk af.
Ook in de titel wordt duidelijk naar het begrip crack verwezen.

Killermenace,
ik denk dat de vraagsteller gewoon een verkeerde woord keuze heeft gemaakt. In eerste instantie dacht ik ook dat er om een "echte" crack werd gevraagd, maar na nog eens lezen begrijp ik ook dat het hier om een soort patch gaat.:)

Geplaatst door killermenace
Vragensteller heeft het duidelijk over een crack

Dan vraag ik het mij toch duidelijk af.
Ook in de titel wordt duidelijk naar het begrip crack verwezen.

En? Hij heeft et toch niet over een no-cd crack?

Hij bedoelt gewoon een patch/trainer, maar noemt hetzelf een crack. Dat mag, het gaat er om wat hij bedoelt en wat hij bedoelt is niet illegaal. ;)

Geplaatst door crash
Killermenace,
ik denk dat de vraagsteller gewoon een verkeerde woord keuze heeft gemaakt. In eerste instantie dacht ik ook dat er om een "echte" crack werd gevraagd, maar na nog eens lezen begrijp ik ook dat het hier om een soort patch gaat.:)
Ok dan begrijp ik het :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan