Crack COD 4 mp

Status
Niet open voor verdere reacties.

KarelSaey

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Hallo,

Ik heb twee weken geleden cod4 geïnstalleerd op m'n pc en had een crack gevonden voor de single player en daarmee kon ik tegelijk multiplayer spelen.

Nu ik mijn pc geformateerd heb en cod4 dus opnieuw moest installeren werkt dit immers niet meer.

Kan iemand mij tips geven?

Greetz

je moet mischien je spel wel of niet geupdate hebben. de crack werkt waarschijnlijk met een bepaalde versie en die moet kloppen.

maare hulp vragen bij warez is volgens mij niet toegestaan

je moet mischien je spel wel of niet geupdate hebben. de crack werkt waarschijnlijk met een bepaalde versie en die moet kloppen.

maare hulp vragen bij warez is volgens mij niet toegestaan

Waar moet ik het dan plaatsen?
En hoe kan ik zien welke versie er geïnstalleerd is op m'n pc?
Grtz

Enkel kun je alleen wat vragen, als iets niet lukt. Je kan hier geen links krijgen naar cracks.

Ah, ok.
Maar dat is ook mijn bedoeling niet om een link naar een crack te krijgen.
Maar ik vroeg mij gewoon af wat het probleem was.

Het mogelijke probleem heeft armed10 al aangegeven, mogelijk niet de goede versie.

Ik weet dat het al een tijdje terug is dat je deze vraag hebt gepost, maar als je nog steeds met het probleem zit dat je je versie niet kan vinden: Als je Call of duty opstart kan je rechts onderaan een versie nummer vinden.

M.v.g.
Bram

Ik weet dat het al een tijdje terug is dat je deze vraag hebt gepost, maar als je nog steeds met het probleem zit dat je je versie niet kan vinden: Als je Call of duty opstart kan je rechts onderaan een versie nummer vinden.

M.v.g.
Bram

Het probleem is al opgelost, maar toch bedankt!

Karel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan