Crash dump na inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoffy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
2
Hallo,

Sinds gisteren heb ik last van crash dumps direct na het opstarten. Ik heb hier al een ander topic over gelezen die eindigde met het aan- en uit-vinken via msconfig. Dit heeft bij mij geen resultaat gehad. Daarna heb ik systeem herstel gedaan, maar ook dat had geen effect. Hier heb ik een screen via bluescreenviewer: Bekijk bijlage 21-02-2011.txt

Nu was ik net zover met het typen van m 'n bericht toen ik even de specs van m 'n pc wilde bekijken en hij ook een crash dump gaf: Bekijk bijlage 21-02-2011-2.txt.

Hier alsnog de specs van m 'n computer: Intel Core i5 750, 4GB RAM. Ik weet niet of dit genoeg is, ik hoor het graag als jullie meer info willen. De computer is ongeveer een jaar/anderhalf jaar oud.

Alvast erg bedankt!
 
Misschien dat jullie hier ook wat aan hebben:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: d1
BCP1: FFFFF88009F7D738
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF88001368C50
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\022111-20498-01.dmp
C:\Users\René\AppData\Local\Temp\WER-43461-1.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
 
Hoi,
welkom op Helpmij.nl
ik ga je een paar links e/o opgeloste quotes geven (als Engels geen probleem is) want de oorzaken kunnen divers zijn.
BSOD (ataport.SYS)
Solved it myself, a boot sector defrag messed up my boot files, so I rewrote them, and everything is smooth now!
An ataport.sys i think is IDE Storage driver which could be hardware issues within storage. could also be a RAM issue,

make sure all drivers are upto date do this by visiting the manufacturer website to get the most upto date drivers.

also if you have AVG installed uninstall it using this and install Microsoft Security Essentials

You may also want to run a memtest86 and do at least 2 passes

Hope this helps if you dont have the issue resolved yet.
Bron: Bugsy
Je kunt trouwens, als je de Win7 dvd hebt of een recovery gebrand hebt vanaf de dvd een geheugentest laten doen. De win7 dvd heeft verschillende diagnostische programma's aan boord. Heb je geen dvd meldt dat dan even want er zijn gratis en legaal recovery dvd's te downloaden.
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan