Crash Hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel_M

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
49
Mijn computer is vorige week maandag gecrash.
Dit gebeurde toen ik de demo van battlefield 2142 speelde. Ik wou eens proberen hoe mijn videokaart het zal doen als ik alles op hoof kwaliteit zou zetten. Hij ging helemaal flipen.
Dit kon mijn computer net niet aan, en liep hij helemaal vast. Kreeg ook nog een fout melding (iets met geheugen...?).
Toen heb ik hem maar uitgedrukt, en toen ik hem weer aan deed kreeg ik zo'n zwart scherm waar je kan kiezen tussen wat dingen. (veilig opstarten, volgens de laatste goede configuratie, normaal opstarten etc) Maar het maakt niet uit welke ik kies, want als hij eenmaal het laadbeeld laat zien van windows start hij weer vanzelf op (in alle keuzen).

Toen heb ik mijn hardeschijf aan een andere computer gesloten maar via daar kon ik er ook niet in komen.
Nu mijn vraag of iemand weet hoe ik wel mijn bestanden van mijn hardeschijf kan halen, of een bedrijf weet die dit goed kan doen. Want ik kan mijn bestanden echt niet kwijt raken.

ltr
 
Laatst bewerkt:
Je HD in een andere PC hangen als SLAVE. dan kan je de bestande overzetten.
 
Ja maar, wat doe je nu precies? Je plaatst toch je "slechte" HD al slave in een werkende PC. Nu kan je toch je documenten ed.. copieren naar CD of naar die Master HD?
 
Ik heb me HD als slave gedaan in een andere computer, maar toch kan ik er geen toegang tot krijgen
 
Je hebt toch de jumper,achteraan de HD, op slave gezet? en in de bios de HD laten herkennen?
 
Dan kan ik het van hieruit niet meer beoordelen Sorry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan