crash (IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL??)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn jullie niet verkeerd bezig?
Dat linkje wat ik boven aangeef staat het volgende:
"Bridge dll" is a file put there by spyware. (C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll).
You can delete this file and the "Bridge.ini".

Ik heb het idee dat die bridge.dll gewoon bij spyware hoort, of zie ik dat verkeerd?

**Edit
Nou, nog maar een linkje, en Elisa, je bent ook besmet :(
http://www.2-spyware.com/file-bridge-dll.html
 
Laatst bewerkt:
Grapjas.
Nee, die melding bij het opstarten krijg je juist als die bridge verwijderd is. Toen ik dit las heb ik dus een kopie in mijn install gezet voor het geval dat.
Maar..........het is dus wel noodzakelijk dat het register grotendeels is geschoond. Ander zou je een probleem maken. Het is typisch maar er blijft altijd wat over na verwijdering door antispyware en dat is die opstartmelding.
Lijkt me hoe dan ook handig dat topicstarter jouw link nog eens gebruikt. Maar eh tante Elisa heeft dit echt niet nodig hoor Admin_Frisian :p Je hebt wel te maken met een veiligheids-freakje. ;)
Download dat file maar eens, en zet .txt er achter :D
 
Laatst bewerkt:
Rubenz, als ik die melding van Admin_Frisian lees dan zou dat file hier moeten staan: C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll
 
Geplaatst door Elisa
Maar eh tante Elisa heeft dit echt niet nodig hoor Admin_Frisian :p Je hebt wel te maken met een veiligheids-freakje.
Dat vermoeden had ik al maar iedereen maakt fouten toch?
Wat betreft bridge.dll heb ik zo'n idee dat het helemaal niet op de pc thuis hoort, het staat niet bij mij op de harde schijf in ieder geval.
Ik heb in ieder geval volledig vertrouwen in je Elisa :D
 
Download dat file nou eens en zet er .txt achter en lees het. Vertrouw me een keertje :love:
Dat file hoort er onder normale omstandigheden ook niet te staan maar zoals ik nu werk wordt het wel meer gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan