Hallo,
Ik heb een pc met XP Pro SP3 erop en MCAfee up to date t/m 31 Oktober 2008.
Iedere keer tijdens het scannen crasht het systeem volledig en start de computer opnieuw op. Dit gebeurt ongeveer iedere keer op dezelfde plaats.
Ik heb gekeken of de eventlog iets te bieden had maar hier stond geen informatie in waar ik iets aan had. Ik ga nu nog een keer proberen de pc te scannen en de optie systeem opnieuw opstarten bij een systeem fout.
Als ik hier meer informatie uit haal post ik die zo meteen erbij!
Alvast bedankt!
Edit: De File locatie/naam is:
C:\System Volume Information\_restore{F1939240-85D5-448E-B41A-6681B9C275C7}\RP995\A0396114.FON
Dit zou een font moeten zijn neem ik aan. Maar als ik op de locatie gaan kijken bestaat deze niet eens.
Hoe kan het dan dat MCAfee hierop blijft hangen als het niet eens bestaat?
Wat kan ik hier aan doen zodat hij hier niet meer op blijft hangen?
Ik heb een pc met XP Pro SP3 erop en MCAfee up to date t/m 31 Oktober 2008.
Iedere keer tijdens het scannen crasht het systeem volledig en start de computer opnieuw op. Dit gebeurt ongeveer iedere keer op dezelfde plaats.
Ik heb gekeken of de eventlog iets te bieden had maar hier stond geen informatie in waar ik iets aan had. Ik ga nu nog een keer proberen de pc te scannen en de optie systeem opnieuw opstarten bij een systeem fout.
Als ik hier meer informatie uit haal post ik die zo meteen erbij!
Alvast bedankt!
Edit: De File locatie/naam is:
C:\System Volume Information\_restore{F1939240-85D5-448E-B41A-6681B9C275C7}\RP995\A0396114.FON
Dit zou een font moeten zijn neem ik aan. Maar als ik op de locatie gaan kijken bestaat deze niet eens.
Hoe kan het dan dat MCAfee hierop blijft hangen als het niet eens bestaat?
Wat kan ik hier aan doen zodat hij hier niet meer op blijft hangen?
Laatst bewerkt: