Crash tijdens opvragen mail (en tijdens spel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom3k

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Als ik met Outlook mijn mail binnenhaal dan krijg ik vaak een crash, mijn monitor geeft dan allemaal vreemde kleurtjes, zie foto. Het gekke is dat als ik Outlook minimaliseer tijdens het verzenden en ontvangen dat hij dan niet crasht (tenminste nog niet meegemaakt).

Deze spontane crash treedt ook op als ik het spel Unreal Tournament speel. Als ik de favorieten lijst tevoorschijn haal en UT de servers aan het checken is dan crasht hij ook vaak op deze manier.

Slechts heel erg zelden crasht hij tijdens andere omstandigheden, dus dat is niet het probleem. Maar dus wel toevallig erg vaak in deze 2 situaties.

Ik heb al meerdere keren drivers geupdate (van mijn grafische kaart Geforce 4200Ti) en heb ook andere updates regelmatig uitgevoerd, ook die van windows, maar de crash is altijd gebleven.

Iemand een oplossing?
monitortijdenscrash.jpg

Laatst bewerkt:
De gratis websites van geocities kunnen geen plaatjes doorlinken naar andere websites. Ik zie, en waarschijnlijk velen met mij, een rood kruis. Jij waarschijnlijk niet omdat de afbeelding in je internet-cache zit.

Zoek dus a.u.b. een andere plek (voor het plaatje).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan