De opzet van ghost 2003 is op een andere manier opgezet dan de ghost 2001.
Zelf heb ik altijd fijn kunnen werken met 2001, nu heb een laptop aangeschaft met xp-pro voor geinstalleerd.
Nu moest ik ook naar 2003 gaan omdat xp niet onder dos draait , hierbij had ik het zelfde probleem als jij omschreef.
Als je een image maakt gaat de ghost nu wel via een dos scherm zijn image maken ,ik weet het niet zeker maar volgens mij maakt hij een kleine onzichtbare partitie aan om zijn taken te kunnen uitvoeren, deze moet echter wel blijven wil je de image terug zetten.
De fout welke ik had gemaakt , ik starte de pc op met de floppy die ik had aangemaakt met ghost-bootdisk
hierdoor kreeg de pc de verkeerde actieve paritie aangewezen, die van ghost en komt hij met een melding van Missing operating system.
De pc blijft dan telkens op te starten op die actieve partitie met die melding.
Ik heb deze verwijderd en de c schijf weer aangewezen als actieve partitie, in jou geval heeft de image dit hersteld.
Bijde hebben we ergens iets over het hoofd gezien met het maken van een image met 2003.
Ik ga hier beslist een keer mee experimenteren , maar eerst ff mijn netwerk aanpassen naar xp alles draait nu op W2K en een netwerk opzetten met W2K samen met xp geeft behoorlijk problemen.
De laptop ziet wel de andere pc's maar ik kom er gewoon niet in, nu met xp op de pc's lukt het allemaal vanzelf,dus nu nog alle progjes terug zetten.
Groet speedtouch