Crash

• Onderwerp starter Onderwerp starter 111
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

111

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Misshien staan hier al oplossingen van maar hier is mijn vraag

Ik ben al tal van keren naar de pc winkel geweest, misshien 4 a 5 keer telkens zeggen ze dat er niets mee scheelt met mijn PC, ze hebben het op 3d mark gerunt maar volgens mij helpt dat niet.
Maarnu al mijn spellen die ik instaleer crashen na een 15 à 20 min allemaal! Ik krijg een foutmelding van x-fire agent (Hulpprog van x-fire om hun service te beteren) van dat er een probleem is gevonden en een crash en bij een ander spel heb ik Microsoft Visual C++ Runtime Lybary; C:/Program Files/ Wolfenstein Teritory ...; abnormal program termination gekrege en al mijn spellen sluiten zomaar af.

Ik heb al mijn virusscanners uitgeschakeld + Firewall, al mijn achtergrond progjes afgesloten, in de game zonder config gespeeld, ook mijn drivers geupdate, en men scanner/printer afgesloten en daarna alleen op het spel gespeeld, nog crasht het. Volgens mij ligt het aan de hardware, maar wat moet ik doen ze geloven me niet en geven me altijd dezelfde pc terug en zeggen dat er niks mee scheelt :confused:

Help!!??

Laatst bewerkt:
Ok, omdat niemand helpt heb ik het zelf maar moeten doen, het probleem lag bij de drivers wat blijkt dat ik de verkeerde updates had gepakt, gelieve de juiste te pakke en de boel crasht niet topic closed :D :thumb:

Het mocht niet baten -_- het was zoals gewoonlijk maar 1 dag :confused: :confused:

Grtzz aRmy|be Negativ

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan