Crashes: pc start zomaar opnieuw op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michadon

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2008
Hallo,

Ik heb een redelijk groot probleem met een aantal spellen: Rome: total war, e Medieval2: total war.

Het probleem is als volgt: Mijn pc zou de spellen moeten kunnen spelen, zlefs boven de medium instellingen. Mijn pc speelt ook moeiteloos zwaardere spellen. Maar, om 1 of andere reden kan dat bij RTW en M2TW niet. Het probleem bij RTW: hier is het probleem minder, maar daardoor niet minder vervelend: na een bepaalde tijd, zeg 5 minuten, crashed mijn pc (lees: start uit zichzelf plotseling opnieuw op). Steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw. zelfs bij de lage opties. Het spel is legaal. dat wil zeggen: vanaf de cd's.

Bij M2TW is het probleem ongeveer hetzelfde: Bij het opstarten van het spel gaat het goed. maar dan, zowel bij de campaingmap, als bij normalen gevechten, enkele seconden na de start start de pc weer opnieuw op. uit zichzelf.

Dit zou toch niet moeten kunnen?

M.

Beetje weinig inf0...

Welke hardware heb je preceis? Moederbord, processor, geheugen, videokaart.

Hoe zijn de temperaturen van je hardware?

Hallo,

Srry dat het zo weinig was:
moederbord: AMD Sempron(tm) 3000+
2.00 GHz,

ik heb 2 gB RAM
een ATI Raedeon 3650 videokaart van 512 MB
deze blijft constant onde de 55 graden, hoe zwaar ik hem ook belast.

is at genoeg of wil je npg meer weten?

Tsja, niet echt hardware geschikt om spellen mee te spelen, zeker die trage Sempron niet!

Ja, ik weet dat mijn moederbord niet bepaald een ferrari is. maar het moet genoeg zijn, en het is zeker de reden niet dat me pc de hele tijd eruitvliegt! want zoals ik al zei: zwaardere spellen den het wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan