Crashing pulg-in

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joti

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Als ik de website www.mijnbestand.nl of www.wetransfer.com open krijg ik de melding dat door een fout op de webpagina dit tabblad wordt gesloten en opnieuw met Internet Explorer wordt geopend. Als ik het opnieuw probeer kijrg ik de melding dat de flash plug-in gecrasht is. Ik heb al van alles geprobeerd. De laatste up-dates van de plug-ins zijn bijgewerkt. De instellingen van Internet Explorer opnieuw ingesteld. Wat kan ik nu nog doen om dit probleem op te lossen?

Heb je een 32 bits of 64bits internet explorer?

Ik zou je flash plugin even uit je browser verwijderen, tevens voor de zekerheid ook je flash-software van je PC. Herstart hierna je systeem en installeer alles en keer opnieuw.

Ik heb Adobe flash player verwijderd via Configuratiescherm- software. Daarna opnieuw geïnstalleerd. www.mijnbestand.nl geopend. Geklikt op Bladeren om een bestand op te zoeken. En dan krijg ik toch weer de melding dat de plug-in gecrasht is

Heb je ook je plug-in in je browser zelf al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Hoe verwijder ik een plug-in in de browser? En hoe installeer ik deze opnieuw?

Hm nja, je schakelt hem meer uit zeg maar.
Ik weet nog wel een optie die bij mij vaker dit probleem heeft opgelost, maar vind je het erg om je Geschiedenis/Favorieten & Cookies en dergelijke te verliezen? (Ten zij je je Favorieten even ergens anders neerzet natuurlijk)

De favorieten kopieer ik wel even en de cookies en geschiedenis vind ik minder belangrijk. Zijn de wachtwoorden dan ook verdwenen?

Ja, helaas verdwijnen die dingen ook allemaal.

Indien dit niet erg is kun je via Extra -> Internetopties -> Tabblad Geavanceerd -> En dan kiezen voor de knop "Opnieuw instellen", zo kun je Internet Explorer herstellen naar de Fabrieksinstellingen (Ik zou ervoor kiezen alle opties te herstellen).

Indien dit niet helpt kun je ervoor kiezen om de Internet Explorer installatie te downloaden, Internet Explorer dan van je PC te verwijderen en opnieuw te installeren.

Wat je adviseert heb ik afgelopen week al gedaan, ook zonder het gewenste resultaat.
Ik overweeg nu om je tweede advies op te volgen en Internet explorer van de PC te verwijderen en opnieuw te installeren.
Maar daar moet ik eerst meer over nalezen hoe ik dat precies moet doen.

Ik heb nu Mozilla Forefox geïnstalleerd. Maar ook bij deze browser heb ik hetzelfde probleem. Ik denk dat het opnieuw installeren van Internet Explorer ook niet het gewenste resultaat zal hebben.

U kunt toch proberen de Internet Explorer opnieuw te installeren. Al is het alleen maar om deze factor uit te kunnen sluiten.

Bij het verwijderen van Internet Explorer wordt automatisch de vorige versie van IE teruggezet. Wanneer het verwijderen voltooid is, dient u de computer opnieuw op te starten. Dit is noodzakelijk. Na de herstart kunt u de vorige versie van IE gebruiken om de betreffende website te testen. Ongeacht het resultaat is het aan te raden om de nieuwe versie van IE weer terug te installeren (IE8). Na de installatie zal een herstart van het systeem wederom noodzakelijk zijn.

Daarbij kunt u alle software van Adobe van uw systeem verwijderen en ook deze weer opnieuw installeren.

Welke beveiligingssoftware (Antivirus en firewall) gebruikt u?

Waarschijnlijk is het probleem een voorbode geweest dat er meer aan de hand was, want de computer is nu kapot. Met het opstarten blijft het scherm op de gegevens van het moederbord hangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan