CRC Errors in winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramzzz

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2004
Goedemiddag,

ik heb sinds kort een nieuwe PC en ik wou ff wat demos testen van onder andere Crysis en CoD 4 (gedownload van www.gamersnet.nl). Nu krijg ik als ik deze bestanden uit wil pakken een CRC error dat er een file corrupt is, Toeval dacht ik maar bij andere mirrors was het precies hetzelfde geval. Heeft iemand hier ervaring mee of een mogelijke oplossing?

Met vriendelijke groet

p.s. nieuwste versie winrar aanwezig en 2x opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.

ik heb een knop herstellen in winrar. probeer dat eens, (zie afbeelding) je kunt als het een zipje is ook met 7-zip proberen uit te pakken, dit wil wel eens helpen. het kan zijn dat ook 7-zip op het eind zegt dat de file corrupt is, maar hij pakt het wel. uit, je kunt proberen of het uitgepakte bestand wel werkt.

Bijlagen

• afbeelding 1.jpg
    afbeelding 1.jpg
    3,3 KB · Weergaven: 32
Hey Johnny,

bedankt voor je reactie, 7-zip heb ik reeds geprobeerd maar met hetzelfde resultaat. Dat herstellen in winrar heb ik nog niet geprobeerd..ik zit nu op school maar ik zal het thuis wel ff proberen.

Ben er iniedergeval achter dat het probleem bij mijn systeem/verbinding ligt omdat een vriend hetzelfde bestand van dezelfde mirror gedownload had en hij het wel gewoon goed kon extracten.

héj,

graag gedaan, ik wist niet dat dat ook aan de verbinding / pc kan liggen, weer iets geleerd. probeer maar eens met herstellen. verder zou ik het ook niet weten. misschien kopiëren van je vriend op een RW-dvd of zo.

Goed, mijn vraag is deels opgelost. Als ik gebroken bestanden behouden aanvink dan pakt winrar het uit, krijg ik wel de error, maar kan ik het uitgepakte bestand installeren. Toch vind ik het vreemd dat ik die errors krijg, misschien dat iemand dat kan verklaren?

Mvg

Goed, mijn vraag is deels opgelost. Als ik gebroken bestanden behouden aanvink dan pakt winrar het uit, krijg ik wel de error, maar kan ik het uitgepakte bestand installeren. Toch vind ik het vreemd dat ik die errors krijg, misschien dat iemand dat kan verklaren?

Mvg

EDIT: Bios ook zojuist geflashed naar de nieuwste versie zonder verder resultaat

fijn dat het toch gelukt is, ik heb geen idee wat die foutmelding dan nog verklaart als het toch werkt, maarja, het resultaat werkt, daar gaat het om.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan