CRC problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterneijts

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2002
Ik heb een nieuw systeem gekocht met daarin de volgende zaken

asus p4g8x
3,06ghz
1 gb ram
sapphire radeon 9500 pro
maxtor 2 x 80gb

Nu is het geval dat ik op de oude computer wel bestanden uit kan pakken en op de nieuwe niet
Ook lukt het me niet om diverse programma's te installeren. Ik spreek dan wel over orginele progjes zoals direct x 9, norton antivirus, etx

Constant meldt hij dat hij niet goed kan wegschrijven
CRC probleem. Een communicatiefout denk ik van mij moederbord naar ram of harddisks
Ik heb diverse malen mijn pc opnieuw geinstalled en diverse drivers geprobeerd. Dit werkt alleen voor geen meter.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

CRC staat voor "Cyclic Redundancy Check" hiermee wordt gecontroleerd of het geheugen goed beschreven wordt.

Lijkt er op dat er een probleem met het geheugen is.

Laatst bewerkt:
Ik zou dus effe kunnen kijken of mijn geheugen banken wel goed zijn

Ik heb trouwen pc2700 ddr geheugen. Ik weet niet of je hier iets aan hebt

Ik lees net dat het ook een probleem met schrijven naar de harde schijf kan zijn. Controleer je harde schijf dus eens (scandisk o.i.d.)

eigelijk onbegrijpelijk. Koop het allerbeste van het allerbeste en het snelste van het snelste.

Werkt het niet. Dat is zo zonde. (dit is zachtjes uitgedrukt)

Een foutje in geheugen of harde schijf kan een productiefout zijn, dit kan geen enkele leverancier van tevoren zien.

Windows kan het zelf, klik in "deze computer" met je rechtmuis op het icoontje van de harde schijf, kies eigenschappen> tabblad Extra en daar de button "het volume op fouten controleren"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan