Creative drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Berichten
267
Als ik de standaard XP drivers voor mijn Creative SoundBlaster PCI 128 gebruik, werkt hij goed. Maar ik wil ook van de Geanvanceerde opties gebruik kunnen maken zoals Bass/Treble en Ruimtelijk geluid. Maar zodra ik de drivers van Creative installeer (wat ik normaal ook altijd deed om van deze functies gebruik te kunnen maken) hoor ik het geluid alleen nog maar over het rechterkanaal en behoorlijk vervormd, veel te hard, alsof je de Phono functie van de versterker gebruik, zeg ik in XP dat ik de vorige drivers weer wil gebruiken, werkt het goed. Weet iemand hoe dit komt?? Ik heb de twee drivers die bij Creative beschikbaar waren geprobeerd, maar beide hebben hetzelfde. Ik draai XP Pro op een P4 2,4ghz, 512mb ddr 333mhz, Maxtor 80GB 7200rpm 8mb cache.
 
je hebt best een mooi systeem, maar eigenlijk een simpele soundcard, dus moet je denk ik niet te veel verwachten. ik weet trouwens ook niet of de kaart, deze optie,s wel ondersteunen?denk eens aan een betere geluidskaart voor dit systeem.
 
Ja ik moest altijd de drivers van Creative gebruiken om deze opties beschikbaar te maken, maar wat is er mis met deze geluidskaart? Het geluid dat ie geeft ie goed en stereo, en thats all that I need. Zie trouwens mijn Bericht in XP-->Hardware van BolderBast, het gaat over SoundMAX audio wat ik onboard heb zitten
 
Geplaatst door ijsbeer121
Ja ik moest altijd de drivers van Creative gebruiken om deze opties beschikbaar te maken, maar wat is er mis met deze geluidskaart? Het geluid dat ie geeft ie goed en stereo, en thats all that I need. Zie trouwens mijn Bericht in XP-->Hardware van BolderBast, het gaat over SoundMAX audio wat ik onboard heb zitten


je moet mij niet verkeerd begrijpen, maar ik had het idee dat je teveel verwachten van die geluidskaart, ik vond het eigenlijk ook vreemd omdat je best een aardig systeem hebt en dan zo.n, toch oude en simpele geluidskaart (met alle respect) heb je bij die onboard geluidskaart, xp zelf al een driver laten zoeken? dus zonder cd bedoel ik!
 
Ja maar deze schijnt nieuwer te zijn dan XP zelf, dus deze heeft nog geen drivers aan boord voor deze geluidskaart, als ik de zaak mag geloven waar ik deze zooi vandaan heb.
 
ik zou toch eens proberen windows een driver te laten zoeken misschien is je probleem dan opgelost? zo niet, ik denk dat jij dit systeem nog niet zo lang hebt, dus moet je maar beter vragen in de winkel waar hij is gekocht,misschien is er wel iets niet goed met je pc, voorkomen is beter als.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan