Creative i-trique 5600 geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

voodi

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Berichten
87
Hallo,

Ik heb hier een I-Trique 5600 5.1 speakerset voor de pc staan maar er komt geen geluid uit, de kabels etc zijn allemaal goed aangesloten, ook hoor je een een "dof" deuntje uit de box wanneer ik een box in de woofer plug.
Ik heb ook gewoon stroom.
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen?
 
Weet je zeker dat je alles goed aangesloten hebt?
Geluid op de PC wel open staan? (Niet gedempt)
Komt er wel geluid uit als je b.v. een mp3 speler op de audio input aansluit van de 5600?
 
Ja ik heb hem zeker weten goed aangesloten, en ook met mijn telefoon uitgeprobeert, helaas zonder succes
 
Dank voor de manual Lange Pier.
Voodi, Volume op 5600 opengedraaid? Schakelaar Direct/Upmix al eens omgezet?
 
Ja, allemaal geprobeert, hij heeft het eerder ook gedaan. Er komt in ieder geval opeens geen geluid meer uit.
 
Ander setje aanwezig om de geluidskaart te testen?
Of deze op een andere PC?
Als je die plop hoort bij aansluiten op de netvoeding is de versterker nog goed lijkt mij en dat vage geluid.

Alle instellingen van de geluidskaart nagelopen, ook die in configscherm, geluid en audiapparatuur of bij de uitgang de geluidskaart staat en 5.1. en niets gemuted in de mixer?
 
Ander setje aanwezig om de geluidskaart te testen?
Of deze op een andere PC?
Als je die plop hoort bij aansluiten op de netvoeding is de versterker nog goed lijkt mij en dat vage geluid.

Alle instellingen van de geluidskaart nagelopen, ook die in configscherm, geluid en audiapparatuur of bij de uitgang de geluidskaart staat en 5.1. en niets gemuted in de mixer?

Ik heb normaal een ouder/goedkoper creative 4.1 set aangesloten, ik heb daar nu de boxjes van de i-trique aanhangen, dit werkt wel gewoon. Ik krijg alleen geen geluid uit de i-trique...
 
Ja dat had ik al ondervonden. Nou vroeg ik me af of iemand misschien een oplossing weet om dit probleem te verhelpen, of dat iemand weet waar dit aan zou kunnen liggen...
 
Interne bekabeling, componenten. Kan van alles zijn.
Los schroeven en multie meter...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan