Creative Sound Blaster PCI128 Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
die is toch bij creative te downloaden??
of niet bij die van jou?

ik heb een audigy kaart en kan er vanaalees bij downloaden

dit is gewoon een oude kaart die ik gratis gekregen heb bij een computer zaakje :P

letterlijk al uit de doos :P

creative zegt : Let op: Het product dat u heeft gekozen heeft het "End of Service Life" bereikt. ;)

Laatst bewerkt:
mmmmmmm.

over die instellingen bij jou kaart weet ik verders niet.

ik weet wel hoe bij mijn kaart gaat.
gewoon een mp3 is stereo en zul je door een softwarematige aanpassing naar(nep)5.1 krijgen.
en dat is die eax console.
verders kan ik daar nog het nodige ander bij downloaden.muziekbieb,jukebox,etc etc

15 euro op marktplaats;)

creative zegt : Let op: Het product dat u heeft gekozen heeft het "End of Service Life" bereikt. ;)
Ja, maar dan staat tegelijk óók in beeld de mogelijkheid om in het archief van Creative te gaan zoeken.

Laatst bewerkt:
mmmmmmm.

over die instellingen bij jou kaart weet ik verders niet.

ik weet wel hoe bij mijn kaart gaat.
gewoon een mp3 is stereo en zul je door een softwarematige aanpassing naar(nep)5.1 krijgen.
en dat is die eax console.
verders kan ik daar nog het nodige ander bij downloaden.muziekbieb,jukebox,etc etc

15 euro op marktplaats;)

15 euro is voor mij heel veel geld heb geen baan niks ;)

maar omdat er dus geen service meer voor voor geboden , denk ik dat die console ook al niet meer op hun server staat

Laatst bewerkt:
In bericht 5 schreef je overigens dat je alle drivers had................. ik ben het spoor een heel klein beetje kwijt.

In bericht 5 schreef je overigens dat je alle drivers had................. ik ben het spoor een heel klein beetje kwijt.

ja drivers heb ik ja , maar bij de driver wordt geen console geleverd waar ik dat in kan stellen

Ja en wat zegt het archief van Creative?

daar staat alleen de gewone driver en de update, die ik allebij al heb geinstaleerd ;)

en nog heb ik geen console om de instelling te veranderen

1203585505.jpg

zoiets maar dan van creative hoor ik toch te hebben waar ik het kan instellen?

en dat heb ik dus niet

ik trek me ff terug.

ik weet niet wat er wel en niet ondersteunt word voor jou kaart

In het archief van Creative.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    70,5 KB · Weergaven: 48
wizard hardware toevoegen zegt trouwens Creative AudioPCI (ES1371,ES1373)(WDM)

kun je daar wat mee?

Je hebt ook geen Live! kaart, dus zal de Live driverpack ook niet werken.
Je hebt een kaart met beperkte mogelijkheden (ook het plaatje van Pasja laat de PCI128 zien en die heb jij niet, jij hebt de VIBRA 128 en dat is een andere chip)
Zal straks eens zoeken of de Vibra 128 überhaupt wel EAX ondersteuning heeft.

Zo zijn er nog een stuk of wat pagina's bij Creative: deze bijvoorbeeld. (als die al niet aan de beurt is geweest)

Ik ga terug naar één van mijn eerdere berichten: proberne, déinstalleren, proberen en nog eens proberen.
Ik heb in mijn pc leven al heel wat Creative kaartjes gehad en pas vanaf de Audigy lieten ze zich probleemloos installeren. Alle kaarten daarvoor leverde linksom en rechtsom wel eens problemen op. Eindeloos installeren en proberen tackelde dat probleem meestal.

Ik ga terug naar één van mijn eerdere berichten: proberne, déinstalleren, proberen en nog eens proberen.
Ik heb in mijn pc leven al heel wat Creative kaartjes gehad en pas vanaf de Audigy lieten ze zich probleemloos installeren. Alle kaarten daarvoor leverde linksom en rechtsom wel eens problemen op. Eindeloos installeren en proberen tackelde dat probleem meestal.

Nooit last van gehad, zolang je maar het juiste CT nummer gebruikt en dat is nogal eens lastig zoeken bij Creative.

Inderdaad de Vibra 128 heeft jumper die omgezet moeten worden volgens de manual.
http://nl.europe.creative.com/suppo...roduct=4851&regionID=3&Product_Name=Vibra+128

Het gaat wat verder in de tijd terug dan menigeen vermoed of kan weten (gelet op zijn/haar geboortejaar). Je zou boeken kunnen schrijven over de klaagzangen over de live (value) 5.1 kaartjes en hun probleempjes.

Laatst bewerkt:
Laat ik dan vertellen dat toen ik begon met pc's waar geluid bij zat, 'adlib' kaartjes DE standaard waren en dat ieder zichzelf respecterend spel een Adlib emulatie moest hebben.
En over de Live! Value 5.1 hoor je mij niet klagen, die werkt probleemloos in mijn pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan