Creative x-fi, 5.1, headset?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stylo

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Hallo allen,
Ik heb even een vraagje, ik heb een Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Professional Series geluids kaart en heb daarop een 5.1 surround van logitech aangesloten.
Is het mogelijk om er een headset op aan te sluiten of moet ik dan stekkers omgooien?

Plaatje ter verduidelijking:
kk-c6k_1.jpg

Dat is een GRUWELIJKE :love:geluidskaart, wist je dat?! Weer ontopic: nee, in principe niet. Ik neem aan dat je je 5.1 setje op de middelste 3 aansluitingen hebt zitten? Dan kan je headset op de groene aansluiting.

Hij is zekers gruwelijk :)
Aansluitingen in gebruik: Zwart, Oranje, Groen.
Vrij: Licht blauw en Donker blauw (microfoon geloof ik als ik goed gekeken heb)

Dan moet je het eens proberen op die licht-blauwe. Die is wrs. voor 7.1 / headset.

Het word waarschijnlijk ook een 7.1 headset.
SteelSeries 7H Fnatic Edition

Maar hij is me iets te duur om te proberen, dus als iemand mij kan bevestigen dat dit gaat werken zonder constant stekkers om te wissel.

Het moet wel dat je 'm daarop aansluit. Als je je 5.1 set goed hebt aangesloten, moet die uitgang overblijven en dat is een gedeelde uitgang: voor zijspeakers en voor een headset(zie handleiding). Ik neem aan dat je 7.1 headset 1 stekkertje heeft?

Microfoon zou dan in de donkerblauwe moeten en de koptelefoon zelf in de lichtblauwe.

Dat weet je zeker? Want hij is me wat te duur om even te proberen namelijk :)

Handleiding lezen? Ik neem aan dat je die zelf ook hebt?

Zit er op die logitech set dan geen hoofdtelefoon aansluiting?
Kun je microfoon gewoon in je creative pluggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan