Critical Error (UT2004 demo)

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
329
Als ik het spel opstart, kom ik in het menu van het spel. Daarna sluit het spel af en zie ik


UT2004 Build UT2004_Build_[2004-02-10_03.01]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1999 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (5303)

General protection fault!

History: ProcessNode <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop


Komt iemand dit bekend voor, Wat kan ik eraan doen ?



Deva :thumb:
 
Nieuwste chipset-driver geinstalleerd van je moederbord?

Nieuwste driver voor je videokaart geinstalleerd? Directx9b geinstalleerd?
 
directx 9b had ik al, en ik had die nieuwe nvidia detenator ook geinstalleerd maar krijg het probleem nog steeds. ??
 
Ik heb de
Asus A7N8X v2.0 Deluxe
Moederbord Chipset nForce2-U400

Wat moet ik nu doen dan, ik kan wel via die aida32 doorgelinkt naar een nvidia site maar daar kom ik er weer niet uit


deva
 
Ik begrijp er niets meer van, ik heb gedaan wat je zei...ik heb gewoon..Directx9b, de nieuwst Nvidia drivers geinstalleer (53.04) ofzo en die link die je me had gestuurd...ik heb het nog steeds..

Wat ik laatst ook ondekte ik had een andere demo gedonwload (x13) daar zei die ook een critial error..\


Ligt het dan gewoon niet aan me pc, ben binnenkort tog van plan om alles weer eens leeg te gooien.


:confused: deva
 
Geplaatst door devasish85
Ik begrijp er niets meer van, ik heb gedaan wat je zei...ik heb gewoon..Directx9b, de nieuwst Nvidia drivers geinstalleer (53.04) ofzo en die link die je me had gestuurd...ik heb het nog steeds..

Wat ik laatst ook ondekte ik had een andere demo gedonwload (x13) daar zei die ook een critial error..\


Ligt het dan gewoon niet aan me pc, ben binnenkort tog van plan om alles weer eens leeg te gooien.


:confused: deva

Die Critical Errors geven alleen Unreal-based games. Dus spellen die of op de Unreal-engine draaien of de Unreal-series zelf.

Ik zou ook niet weten waar het anders aan moet liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan