Critical low batterie level

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ojisan_Buba

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Ik heb een laptop, IBM Thinkpad T20. De laatste tijd krijg ik hem niet meer opgestart. Als ik de startknop induw krijg ik direct de vermelding "Critical low batterie level" en hij start dan niet verder meer op. Duid dit op het batterijpak of is er ook een klein batterijtje in de laptop zoals je die in een pc aantreft?
Wat doe ik best, waarop duidt dit bericht??

Alle dank.

Ok, goed Bandit. Maar ik krijg de laptop niet meer opgetart. Enige oplossing is dan de batterij te vervangen??

Alle dank

Ha,

Waarschijnlijk ligt het dan aan je accu. Het kan zijn dat hij gewoon leeg is, en even op geladen moet worden. Maar misschien is hij kapot, het beste wat je kan doen is even een andere accu erin doen, zodat je kan zien alsof het daaraan ligt.

LTR,

Thomas

Ps. Als je probleem opgelost is, graag dat even aangeven!

Soooorry, my dear ladies, but all wrong.:shocked:

Probleem is ondertussen al lang opgelost, reageer nu omdat ik een reactie in mijn mail vond.
Pc problemen is steeds logisch nadenken, maar, niet elk signaal duid op dat probleem.
Ik kreeg bericht: Critical low battery level. Logisch denk je de batterij kapot en dus vervangen. Maaaar, laptop startte niet op en dit moet hij kunnen zonder de batterij. Dus: Dit duidt op adaptor kapot, laptop vindt geen netvoeding en gaat dus over op batterij die ook al niet meer opgeladen is en start dus totaal niet meer op.
Adaptor was ook kapot, voelde niet warm aan, moet warm aanvoelen omdat transfo daar in zit. Adaptor vervangen en klaar was kees. Startte terug op, batterij kon maar voor 30% opgeladen worden, heb die dus ook vervangen.
Laptop weer helemaal pico bello.
Soms is het toch over Berlijn naar Parijs rijden.

Alleszins allen heel hard bedankt die reageerden:cool:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan