crossfire opstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathijske

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
heeft er iemand een handige handleiding hoe ik een crossfire opstelling kan maken,

ik heb 2 x Sapphire HD3870 en twee van die oranje bridgen

met handleiding bedoel ik hoe ik het werkend krijg

greets

Hoi,

Ik begrijp dat je het niet werkend krijgt daarom even een vaag welk moederbord heb je? En hoeveel watt is je voeding en welk merk.

Modag

Laatst bewerkt:
Hoe heb je het nu aangesloten de 2 videokaarten? Op de volgende manier?
ati_mixed_crossfire.jpg

da dat weet ik al maar hoe gaat het met de sofware matige instelling daar kan ik niks van :confused:

Ik gebruik zelf geen Crossfire, maar gebruik SLI. In de videokaart software kan ik de SLI inschakelen. Heb je de ATI software pas geïnstalleerd toen beide kaarten gemonteerd waren met Crossfirebrug?

In de cataliyst control center, kun je Crossfire inschakelen.

Je heb dus de tweede er zo bij geplaatst en opgestart? Zo ja, driver deinstalleren > opnieuw opstarten > driver weer installeren.

Ome dus driver deinstalleren, videokaart eruit, pc uit, tweede kaart erbij + de bridges, opniew opstarten , en dan driver instaleren

1 videokaart blijft toch zitten. dus na driver de-installeren afsluiten > tweede kaart monteren met bruggetjes. Opstarten > driver installeren.

Mooi zo, dan mag je status van de topic op "Opgelost" zetten rechtsonder op de pagina. Veel game plezier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan