Crossloop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Klopt het dat als je een pc op afstand wil besturen met het programma crossloop dat je de taakbalk bij de andere pc niet kan benaderen . Zo kan je dus ook niet bij de startknop ?
Mvg. Hans

nee ik kan overal bij als ik crossloop gebruik met een ander.

Vreemd , kan het te maken hebben dat de ene op vista draait en de ander op xp ?
Hans

Ik gebruik vista.....
en diegene waar ik wel eens help heeft xp.
Ik kan zo zijn comuter afsluiten.
of op start klikken....

Ik denk dan dat het ligt aan mijn vista pc , enwel mijn scherminstellingen want daar zie ik crossloop in een ander scherm , terwijl op xp ik een volledigscherm heb .
Wat zou ik dan anders in moeten stellen ?
Hans

Nu overvraag jij mij....
Ik heb namelijk niks gewijzigd in mijn beeldscherm instelling van vista....
oeiiiiii

Sorry voor het overvragen .
Toch is het opgelost , zoals ik al melde was er een scherm in een ander scherm en heb hier het schuifbalkje rechts over het hoofd gezien . Iets naar beneden scrollen en kon overal bij komen .
Toch vreemd dat ik geen volledig scherm krijg op mijn vista .
Bedankt

nee geen sorry hoor.....ik weet ook niet alles :p
ja schuifbalje is vreemd ??
zodra als ik weer contact heb dan zal ik eens kijken.

@ hansscheer: Heb je misschien een wide screen monitor terwijl de andere PC een 'normaal' 4:3 monitor heeft? De hoogte in pixels is immers kleiner op een widescreen dan op een 4:3 monitor.
Je kan proberen in de VNC software aan te duiden dat hij een slimme schaling moet doen zodat je het hele beeld, zij het wat verkleind, ziet.

Ik gebruik 2 identieke tft-schermen , het enige verschil is dat de een op vista draait en de ander op xp . Ook de scherminstellingen zijn gelijk 800 bij 600 pixels .
Hans

En als je in de andere richting werkt? doet ie het dan wel goed?
Mogelijk heeft het te maken met de schermaansturing van Vista... Ik vermoed dat die toch wel anders is dan die van XP. Misschien dat die driver anders in elkaar zit en dat VNC daardoor een ietwat uitgerokken beeld geeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan