Crossloop

Status
Niet open voor verdere reacties.

schimmeltje

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Ik heb XP op mijn computer en wil middels Crossloop contact leggen met een andere computer met Vista er op. Ik krijg na kontakt een grijs scherm, mijn cursorbewegingen zijn zichtbaar op de andere computer, verder alleen grijs bij mij met de mededeling dat het beeld wordt opgebouwd. Na enige tijd kapt Crossloop ermee en stopt.
Wie heeft een ideen wat de oorzaak kan zijn van deze miscommunicatie?

Op zich moet Crossloop prima werken van een XP naar een Vista computer.
Het enige nadeel is dat Crossloop je eruit gooit wanneer er iets op de Vista computer als administator uitgevoerd moet worden. Ik gebruik zelf (heb Vista) Crossloop vaak en ken dit probleem niet echt.
Hoe is de verbinding in het algemeen?? Ik weet niet of er een bureaubladachtergrond die grafisch nogal veel vraagt op zijn pc staat, wellicht even een standaard bureaubladachtergrond instellen???

Suc6

Wellicht heeft die persoon 2 schermen in gebruik? Zelf niet uitgetest, maar misschien heeft het ermee te maken.

Ik heb verder dezelfde ervaringen als pocosylvia: Het werkt goed als de andere kant 1 scherm gebruikt, alleen zaken die in de "secure console" plaatsvinden ("Uitvoeren als Administrator") zal 'de andere kant' zelf moeten uitvoeren.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan