Graag zou ik 2 query's tegelijk in 1 form willen zien. Normaal gesproken kan dit gewoon door het toevoegen van een subform. Wanneer ik gebruik maak van een crosstap query niet.
Er zijn 2 mogelijkheden.
1 Ik maak van de crosstap query een form en voeg de normale query toe als subform. Er wordt dan geen fout gegeven, maar in het subform is niets te zien.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
OF
2 Ik maak van de normale query een form en voeg de crosstap query toe als subform. Er wordt dan een melding gegeven:
You can't use a pass-through query or a non-fixed-column crosstab qyery as a record source for a subform. Before you bind the subform to a crosstab query, set the query's ColumnHeadings property.
Als ik dan de ColumnHeadings aanpas krijg ik de volgende melding:
De kruistabelquery bevat een of meer ongeldige vaste kolomkoppen.
Wat kan ik aan deze laatste melding doen?
Bedankt voor uw reactie:thumb:
Er zijn 2 mogelijkheden.
1 Ik maak van de crosstap query een form en voeg de normale query toe als subform. Er wordt dan geen fout gegeven, maar in het subform is niets te zien.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
OF
2 Ik maak van de normale query een form en voeg de crosstap query toe als subform. Er wordt dan een melding gegeven:
You can't use a pass-through query or a non-fixed-column crosstab qyery as a record source for a subform. Before you bind the subform to a crosstab query, set the query's ColumnHeadings property.
Als ik dan de ColumnHeadings aanpas krijg ik de volgende melding:
De kruistabelquery bevat een of meer ongeldige vaste kolomkoppen.
Wat kan ik aan deze laatste melding doen?
Bedankt voor uw reactie:thumb: