CRT driver..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi,

Sinds kort (eergister) heb ik een klein lief CRT schermpje van de buren gekregen. Scherm is inorde mankeert niks aan. Echter heb ik 1 probleempje.. Ik heb een driver nodig anders werkt ie niet (tenminste, dat vermoed ik) ik heb het hier over de LG StudioWorks 216SC. Ik heb al gezocht met google maar kwam op sites waar je 5,94 euro moest betalen om em te downloaden. Ook heb ik gekeken op de LG site en daar kreeg ik de melding dat de pagina tijdelijk niet beschikbaar was. Verder werd ik ook geredirect naar LGE.co.kr maar die taal is mij onbekent ;)

Iemand een linkje naar de driver download?

Groetjes,

Johan

Volgens mij doet de monitor het gewoon als je hem aansluit.
Alleen staat er dan <plug and play monitor>

Goeiendagschotel, heb jij een museum.

1969

Laatst bewerkt:
Niet helemaal dus. Dit scherm doet het gewoon (Compaq 7500 crt) Maar het grote scherm blijft op de melding dat er geen signaal is.

Als je zeker weet dat het scherm goed is,zou je misschien de vga stekker kunnen inspecteren.
Zijn alle pennen goed bedraad,het is tenslotte een ouwetje,dat scherm van jouw

Als je zeker weet dat het scherm goed is,zou je misschien de vga stekker kunnen inspecteren.
Zijn alle pennen goed bedraad,het is tenslotte een ouwetje,dat scherm van jouw

Dat is ook een punt. Er zat geen kabel bij. Dus gewoon aan beide zeide van de kabel een VGA stekkertje. Nieuw uit de winkel dus de kabel zelf is nog niet oud. En de pinnetjes zijn ook nog recht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan