Cruise ship tycoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

lizzie23

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2004
Berichten
79
Hoi,

Weer eens een tycoon spel gekocht in de winkel maar het werkt niet goed. Eerder kon in geen een spel meer installeren, nu gaat dat goed, alleen bij cruise ship tycoon schakelt de computer zich vaak onder het spel ineens uit en weer automatisch aan. Dit is echt irritant, want dan ben ik net goed bezig en dan gaat de computer ineens uit.
HEt vervelende bij dit spel is dat er geen handleiding bij zit en deze is op internet ook niet te vinden.

Weet iemand waarom mijn pc steeds afsluit? Ik heb het spel al eens opnieuw geinstalleerd maar dat geeft geen verschil....

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes lizzie
 
Lijkt mij dat er iets meer aan de hand is.
Krijgt je pc genoeg koeling?
Is "de computer automatisch opnieuw opstarten" uit gevinkt zodat je eventueel een blauw scherm te zien krijgt met een foutcode?
 
Mijn pc krijgt wel genoeg koeling want hij staat in de kamer los van alles. Niet in een kast of zo.
Ik krijg geen blauw scherm, alleen als mijn pc opnieuw opstart vraagt ie wel op of alle instellingen opnieuw wil opslaan. Ik krijg dan eerst een witte desktop met een herstel knop. Als ik die indruk krijg ik mijn gewone schermafbeelding weer en doet alles het weer goed.
De ene keer slaat ie al na 2 minuten van het spel spelen af, de andere keer pas na een uur.
 
Klinkt idd toch alsof ie te warm wordt...

Haal anders even (een deel van ) de kast eraf en probeer of ie dan nog uitgaat/opnieuw opstart. Daarnaast kun je volgens mij bij de eigenschappen van "deze computer" instellen dat ie niet meteen doorstart maar een foutcode weergeeft. Deze zou je vervolgens hier even kunnen vermelden.
 
als je hem dan toch open hebt kun je net zo goed ff koelblok op je processor erafhalen en het stof ertussen uit halen. scelt ook veel in koeling.

mits er stof in zit teninste :p
 
Geplaatst door mukkel
als je hem dan toch open hebt kun je net zo goed ff koelblok op je processor erafhalen en het stof ertussen uit halen. scelt ook veel in koeling.

mits er stof in zit teninste :p
Je hoeft niet meteen het gehele koelblok eraf te halen, gewoon de pc stofvrij maken is misschien al voldoende.
Doordat de pc veel stof opzuigt kan het zijn dat het stof tussen de koelribben gaat zitten waardoor de pc geen goede koeling meer kan krijgen.
Kijk dus even hoe smerig deze is.
 
er stond een dikke zwarte map tegen de pc aan aan de zijkant. Deze heb ik weggehaald en van het rooster aan de zijkant heb ik het stof afgehaald. Ik geloof dat hij het nu beter doet :D
Maar ik wacht het nog even af!

Thanks for the help!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan