crysis dx9

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap je vraag niet helemaal, maar als je bedoelt of je physic modellen kan slopen/breken dan is het antwoord "JA".

de Directx 9.0c of 10 heeft niets te maken met hoe modellen zich gedragen in een game, maar enkel met hoe de game eruit ziet qua shaders etc.
de modellen en al het andere spul zal precies het zelfde doen onder 9 en of 10.

maar, mag ik je vragen hoe of je op deze vraag komt?
ervaar je soms dat je weing tot niks kan breken, dingen die normaal wel zouden kunnen?
of is het iets anders?

leon
 
een paar vrienden van me zeiden dat onder directx 9 niks kapot kon. en dan alles wel kapot kon in direct x 10:eek:
 
neehoor, dat is echt niet waar.
heb m zelf onder 9 gespeeld, en alles kon kapot, (wat kapot kon dan natuurlijk he).

daarbij komt, een keuze heb je toch niet. bedoel, je kan alleen DX 10 spelen wanneer je Windows Vista hebt, en... een videokaart die t ondersteund. en persoonlijk zie ik niet zo heel veel verschil tussen 9 en 10 hoor!!

leon
 
Makkelijker gezegd is dat DX10 ietsie mooier uitziet dan DX9 verder is alles precies hetzelfde :)
 
door alle instellingen niet hoger als high te zetten en de anti aliasing niet op bijvoorbeeld 16xq te zetten. dus alles waar geen q achter staat...;)
 
zover ik weet wel.. maar waarom in godsnaam zou je dit willen:S dan heb je vista ga je dx9 draaien..XD
 
nee dat is helaas niet zo;)

in windows vista is het voornamelijk dx10 standaard en in xp dx9.. ik zou eigenlijk zegge.. dual boot of zet gewoon alleen windows xp erop als je dx9 wil spelen...
 
Laatst bewerkt:
er staat standaard dx10 op en omdat het weer is een actie van mircosoft is kan je niet downgraden naar dx9:mad:
 
er staat standaard dx10 op en omdat het weer is een actie van mircosoft is kan je niet downgraden naar dx9:mad:

hey, ik had nog een vraag, ik heb een hp dv5 laptop, met nvidia 9600m gt, en als ik bij crysis warhead alles op medium zet op 1280x800 krijg ik maar 15-18 fps, is dat normaal, of hoor ik meer te krijgen
 
hey, ik had nog een vraag, ik heb een hp dv5 laptop, met nvidia 9600m gt, en als ik bij crysis warhead alles op medium zet op 1280x800 krijg ik maar 15-18 fps, is dat normaal, of hoor ik meer te krijgen

dat is normaal omdat de laptop chips veel langzamer zijn;)
 
hoeveel geheugen zit er precies op die kaart van jou en hoeveel ram heb je en wat is je cpu?
 
hmmm... dan klopt er iets niet.. maar wat??:eek: met die config zou je crysis idd makkelijk op medium met ± 35 fps moeten draaien:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan