Crysis kan niet geopent worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelvBeek

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
170
ik heb al enige tijd crysis in mijn bezit en speel hem altijd op XP zonder problemen op high
nu heb ik een vista upgrade dvd gekregen van mijn school dus heb ik die geinstallerd maar nu kan ik crysis niet meer spelen :(
ik heb ook al geprobeerd om crysis opnieuw te installeren maar niks werkt
dit is de foutmelding:

naamlooszt3.jpg


kan iemand mij helpen?

alvast bedankt


ps: k hoop niet op antwoorden zoals: vista zuigt, ga terug naar xp en al die crap
 
Hoi,

Heb je al geprobeerd om het spel uit te voeren (en misschien zelfs installeren) als administrator? Rechsklikken op icoontje > Als administrator uitvoeren. Je kunt ook onder Eigenschappen bij Compabiliteit de XP SP2 modus aanklikken en opnieuw proberen. Als je met Google zoekt op je foutmelding kom je verschillende pagina's tegen, maar een heldere oplossing heb ik nog niet voorbij zien komen... videokaart ook up-to-date?
 
videokaart is up to date en ik heb ook geprobeerd om het uit te voeren als administrator maar dan krijg ik dezelfde melding. Ik zal is proberen om het ook te installeren als administrator.

Nadat ik het spel geinstalleerd had als administrator heb ik de foutmelding nog steeds. :(
Tijdens de installatie geeft ie ook een fout aan : Can't add game to the windows game explorer. Do you want to continue installation?

En het spel komt ook niet op het bureablad te staan en niet bij alle programma''s

Ik vind het een raar probleem terwijl ik op xp geen problemen had
 
Laatst bewerkt:
Oké. En de XP modus, werkt die?

edit: ik lees nu je aanpassing. Die foutmelding lijkt mij niet echt belangrijk, omdat de game (denk ik) niet per se bij die Windows Game Explorer hoeft te staan. Is je CD misschien beschadigd? Ik moet wel zeggen dat ik het een vreemd probleem vind en dat ik nu even geen oplossing meer heb.

Kan je de game in veilige modus opstarten?
 
Laatst bewerkt:
de xp modus werkt ook niet en veilige modus ook niet.
ik vind het zelf ook een heel raar probleem en kan het zelf ook niet echt op google vinden.
maar ik hoop dat er ook nog andere mensen zijn die mij kunnen helpen of hetzelfde probleem hebben gehad. ik zal zelf ook nog even goed zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan