Crysis (Server Authentication failed)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluismaster

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
68
Ik heb crysis gedownload om te zien of mn pc hem kan draaien, en hij doet het!!!:D:rolleyes:
maar als ik online ga heb ik soms problemen...
bij sommige servers kan ik wel inloggen en dan weer niet en dan krijg ik te zien:

Warning: Server Authentication Failed. (3)

en dan kan ik dus niet joine:shocked:

singleplayer loopt goed op mn pc maar ik wil weten hoe het online is en als het leuk is ga ik crysis zeker kopen!!!:cool:

alvast bedankt
 
waarschijnlijk omdat je crysis key niet orgineel is, kan je niet op alle servers, een vriend van mij heeft dat ook, je moet er mee oppassen, want op een server heeft hij al een ban:p
en hebt je btw crysis al gepatcht?

hee patrick zag heel niet dat jij dit topic had gemaakt:p
dan is wat ik gezegt heb zonet niet meer van toepassing:p
 
:p
waarschijnlijk omdat je crysis key niet orgineel is, kan je niet op alle servers, een vriend van mij heeft dat ook, je moet er mee oppassen, want op een server heeft hij al een ban:p
en hebt je btw crysis al gepatcht?

hee patrick zag heel niet dat jij dit topic had gemaakt:p
dan is wat ik gezegt heb zonet niet meer van toepassing:p

WHAHA k ben idd al geband :p
maar eeuuh iemand idee wat ik hieraan kan doen
niet aan de ban maar aan die foutmelding???
 
denk dat het toch kopen word en je rekening nog verder leeg plunderen:p Als je laptop gewoon vrijdag aan mij geeft kan je de hele vakantie werken:D:rolleyes:
 
yeah mar denk je nou egt dat mn vader me laat game in de vakantie??
hij laat me gwoon werke hoor, miss kan mn moeder ervoor zorge dat k nog een dag of 2 kan game:thumb:

mar jah aan t eind van de vak kan k dan wel crysis 5 keer kope als k wil :evil:
 
haha dan kan ik vrijdag je laptop wel ophalen:p
maar ik zal eens voor jouw probleem zoeken;)
 
ok
misschien dr af gooie en opnieuw instalere met een ander key want dr zate dr tog 5 bij
denk dat de meeste mense tog de eerste gebruike
maar dat mag jij doen want nog ff en k heb mijn monster pc:evil::evil:
 
haha, ik ga toch niet voor het online gedoe, ga voor de singleplayer:eek: bf2 doe ik wel online en cod 1:evil::D:D:D
 
het is een zonde om cod1 te doen op een laptop die crysis op medium en cod4 kan spele!!!! :p
 
maar moet die 500 uur halen voor cod 1 en daarna komt cod 4 nog wel en ga mijn vrienden van AS niet in de steek laten:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan