Crysis!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wars149

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2007
Berichten
70
Hallo ik heb een vraag ik kan met Crysis niet Medium aanklikken wat( LOW IS geel van kleur en Medium High Veryhigh allemaal grijswaardig waar ik niet op kan klikken om in te stellen???
IEMAND HELP ME!!
 
Volgens mij detecteerd crysis automatisch wat je wel en niet kan instellen, je pc is niet geschikt voor high/very high.. Crysis bespaart je de moeite om het te proberen :)

Maarja, heb dit ook maar gehoord..
Wat voor systeem heb je? (processor, videokaart, aantal GB ram.)
 
Ga naar deze site: http://www.canirunit.com/
tik het spel in dat je wilt spelen en de site vertelt je meteen of dat gaat werken, op welke stand [low-medium-high] en waar je PC tekort komt.......
 
Ik ken het spel niet, maar als jij zegt dat "low" al geel is, lijkt het me idd niet mogelijk om dan naar medium / high te kunnen gaan. Dit geef je zelf ook al aan omdat die "grijs" zijn.
Zie ook het antwoord MaartehhM.

Ik denk dus dat je pc het spel niet met hogere settings kan spelen.
 
Volgens mij detecteerd crysis automatisch wat je wel en niet kan instellen, je pc is niet geschikt voor high/very high.. Crysis bespaart je de moeite om het te proberen :)

Maarja, heb dit ook maar gehoord..
Wat voor systeem heb je? (processor, videokaart, aantal GB ram.)

ATI RADEON 9600, 1GB RAM--- prossesor 2,94MGZ
 
ATI RADEON 9600, 1GB RAM--- prossesor 2,94MGZ


Crysis heeft minimaal een radeon 9800 nodig, jij hebt een 9600. Lekkerder en hoger dan nu gaat ie niet draaien.

Het valt ook op dat dit niet de eerste keer is dat je vraagt naar de bekende weg. De nieuwste games hebben nou eenmaal hogere eisen. Je zou ook een beetje zelfonderzoek kunnen doen voor je een spel koopt danwel download. De eisen die spellen stellen aan je pc worden altijd weergegevn op de doos van het spel en zijn simpel te vinden op het net.

Ook hier word jou weer aangeraden om naar http://www.canirunit.com/ te gaan om te zien of je pc een spel aankan. Je kan dus nu wel aannemen dat dit een site is waar wel degelijk goed advies word gegeven.


Minimum Requirements Crysis

CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista), Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista), AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or better
RAM: 1GB (1.5GB on Windows Vista)
Video Card: NVIDIA GeForce 6800 GT, ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or better
VRAM: 256MB of Graphics Memory
Storage: 12GB
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
ODD: DVD-ROM
OS: Microsoft Windows XP or Vista
DirectX: DX9.0c or DX10


Recommended Requirements

CPU: Core 2 Duo/Athlon X2 or better
RAM: 1.5GB
Video Card: NVIDIA 7800 Series, ATI Radeon 1800 Series or better
VRAM: 512MB of Graphics Memory
Storage: 12GB
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
ODD: DVD-ROM
OS: Microsoft Windows XP or Vista
DirectX: DX9.0c or DX10
 
ATI RADEON 9600, 1GB RAM--- prossesor 2,94MGZ

Tja die 9600 gaat voor Crysis natuurlijk nooit werken. Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die de nieuwste en zwaarste spellen willen spelen op apparatuur wat gewoon zeer bagger / low-budget is... :rolleyes:

Verder zegt die 2,94 GHz (neem ik aan, want ik heb geen flauw idee wat MGZ is) natuurlijk helemaal niks over de snelheid van de processor. Als het een Pentium 4 is, is die veel te langzaam, maar als het een Core 2 Duo is, dan lukt het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan