crysis

Status
Niet open voor verdere reacties.

vossie24

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2008
wie kan me helpen ik loop al bijna 4uur tezoeken hoe ik verder kom in het level met die boot met het spel crysis ik moet een target locken voor air strike

ik krijg de hele tijd in beeld airstrike available use binoculars to lock target aub helpp!!!:confused::thumb:

De bedoeling hier is dat je met de binoculars kijkt naar het punt waar de strike moet komen. Als je naar de juiste plaats kijk, krijg je verdere instructies als ik mij dat goed herinner.

De bedoeling hier is dat je met de binoculars kijkt naar het punt waar de strike moet komen. Als je naar de juiste plaats kijk, krijg je verdere instructies als ik mij dat goed herinner.

thnx had m zelf eindelijk ook gevonden
heeft ff geduurd bedankt gr vossie

kan me precies herinneren wat je bedoelt, gek genoeg had ik t direct door hoe t werkte, terwijl vele mensen wel het zelfde probleem hadden, deze vraag is nml heel veel gesteld.

meestal ben ik diegene die er niet uit komt, maar gek genoeg snapte ik dit wel gelukkig direct.
misschien hadden ze t iets beter moeten weergeven ofzo, wat de bedoeling was.
Crysis was voor 99,9999999% echt heel goed. vond alleen die end boss waar we het nu over hebben een beetje tegen vallen, (of eigenlijk heel erg tegenvallen).
maar verder SUPER game!!!

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan