CS 1.5 Deny Upload

Status
Niet open voor verdere reacties.

XenomX

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2002
Berichten
822
Heb nu een Counter-Strike 1.5 server draaien, alleen mijn upload gaat gigantisch hard doordat er geluiden geupload moeten worden naar alle gebruikers, daardoor zijn de ping soms eventjes rond de 2000-3000 weet iemand hoe je die upload uitzet?
Had al iets met cl_allowupload 0 maar dat is het niet.

Mvg, Kees :thumb:
 
Mensen downloaden bestanden van de server die in de
(mapname).res staan.

Verder uploaden en downloaden ze de "spray" bestanden van en naar de server.

De "spray" bestanden kan je uitzetten dmv. sv_allowupload 0

De bestanden uit de res files kan je er uithalen wat weer iets meer bandbreedte geeft....
(dus zoek op *.res en edit de files in wordpad ofzo of verwijder ze gewoon)
 
Jah

Jah had ik allemaal al gedaan, maar schijnt weinig te helpen :( Ik gebruik ook Server Mod (AMX) met gebruik van geluiden etc. die moeten ze dan weer dloaden van mij, maar blokkeer je dat ook met,
cl_allowupload 0

?

Mvg!
 
De sv_allowupload is alleen maar zodat de speler niets kunnen uploaden...(denk aan hun spray)

Downloaden kunnen ze wel...

de cl ken ik niet.....

Ik gebruik ook geluiden op mijn server maar die kunnen ze in een zip downloaden van me website......
(veel spelers willen gamen en niet eerst een half uur geluiden downloaden...)
 
Laatst bewerkt:
pldecal

sv_allowupload 0 houd de gebruikers tegen om hun eigen spray te uploaden ja, pldecal.wad.

Maar moet even weten (zal nog ff zoeken als ik het weet post ik het wel) hoe je die geluiden op de server kan blocken, want als ik met 10 spelers cs en er joinen 2 met modem in die gaan uploaden van mij gaan de pings rond de 2000-3000 hangen :(

Wel handig voor mij :) ik heb geen lag, knal ze allemaal af :D

Mvg, :thumb:
 
Re: pldecal

Geplaatst door XenomX
sv_allowupload 0 houd de gebruikers tegen om hun eigen spray te uploaden ja, pldecal.wad.

Euhm voor de players ja maar op de server heet dat bestand custom.hpk

Geplaatst door XenomX

Maar moet even weten (zal nog ff zoeken als ik het weet post ik het wel) hoe je die geluiden op de server kan blocken, want als ik met 10 spelers cs en er joinen 2 met modem in die gaan uploaden van mij gaan de pings rond de 2000-3000 hangen :(

Ik weet 99% zeker dat ze alleen de sounds uit de *.res files downoaden dus verwijder die gewoon en herstart je server......
 
OK

Jah dat zou ik nog proberen die .res files verwijderen ik zal even kijken..

:thumb:

Hoe heb jij je server? Uploadsnelheid en het aantal spelers?
 
Op een 1024/512 Demon lijn max 13 players (1 reserved)

Adminmod (met sounds)
HLguard
Statsme
Psychostats
 
386?

Het is toch 1024 om 320?
Maar met 300 á 400 KBit moet je wel genoeg hebben voor 12 spelers?

Mvg,
 
Dat word denk ik niets dan kan je beter een max zetten op 10........ (testen helpt! bij mij is 12 max al krap op een upload van 512)

De upload ligt per provider anders.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan