CS:S gaat sloom maar heetf een ping van 9 :S ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cracky

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Hoi allemaal

Ik heb counter Strike Source gekocht maar hij gaat erg sloom maar heetf een hele goede ping tussen ( 9 - 14 ) ik snap het echt niet lage fps dus ik heb een 2 gb ram Ati radeon x1950 GT 256 mb en pentium 4 2.80 ghz kan iemand me helpen ??

wat zijn de instellingen van het spel.. en de processor prestaties van je systeem?

wat zijn de instellingen van het spel.. en de processor prestaties van je systeem?

de instellingen van de spel is standaard 1024x768/32-bit/vsync uitgeschakeld/anisotropic filtering is drielijnig/de rest shadow enz hoog als ik shadow enz. laag doe gaat het nog steeds sloom eignelijk hoort het wel goed te gaan processor is standaard pentium 4 processor weet niet precies wat je bedoelt met prestatie van je systeem nou goede prestatie alles werkt goed !!

spel opnieuw instaleren.. je bent in een server te recht gekomen die je config aan past... als je weet hoe je met configuratie bestanden om moet gaan kun je het aan passen en anders moet je je game VOLLEDIG verwijderen en daarna er opnieuw op instaleren;)

spel opnieuw instaleren.. je bent in een server te recht gekomen die je config aan past... als je weet hoe je met configuratie bestanden om moet gaan kun je het aan passen en anders moet je je game VOLLEDIG verwijderen en daarna er opnieuw op instaleren;)

erg bedankt ik zal het proberen :thumb:

Nieuwe drivers want met CS:S merk je dat heel erg.

ik heb de neiuwste drivers :rolleyes: en CS:S voleldig verwijderd en opnieuw geinstalleerd toch gaat hij erg sloom het rare is dat ik in het spel wel de laagste ping heb :confused: !!

heb je de laatste tijd nog nieuwe virus scanners of firewalls erop gezet (laatst= sinds hij zo sloom gaat)

probeer anders eens in de firewall gegevens te kijken of je cs hebt geblokeert. dan laat firewall cs geen toegang met internet. en is het logische dat je een laag ping hebt... :thumb:

heb je de laatste tijd nog nieuwe virus scanners of firewalls erop gezet (laatst= sinds hij zo sloom gaat)

probeer anders eens in de firewall gegevens te kijken of je cs hebt geblokeert. dan laat firewall cs geen toegang met internet. en is het logische dat je een laag ping hebt... :thumb:

ik heb geen virussen, pc is schoongemaakt ik ga nu firewall helemaaaaal uitzetten en dan ff starten !!!

resultaten: ??

en AVG Anti-Virus is wel aan te raden... geen virus scanner is niet veilig ;)

resultaten: ??

en AVG Anti-Virus is wel aan te raden... geen virus scanner is niet veilig ;)

Ik gebruik nod32 vind ik de beste en Htman Pro <<raad ik zelf aan iedereen aan heel erg bedankt aan iedereen maar wat ik ook heb gedaan gaat nog steeds slecht daarom heb ik mijn pc geformateerd gaat klein beetje beter !!! :thumb:

En met offline gamen, is het dan nog traag? Dan is Ping van geen enkele invloed.
Ik vermoed toch eerder iets met je video- of CPU.

Zijn de chipset drivers geinstalleerd?
Juiste versie van DirectX aanwezig, kijk eens voor een diagnose door DirectX of alles goed werkt, met name de videoprestaties?

Welke drivers heb je voor die X1950 GT geinstalleerd, ik heb zelf een X1950 Pro, bijna vergelijkbaar.

ik zag een groen icoon.. is je probleem opgelost???

probeer eens zoals joe zei de nieuwe DirectX te instalren ...

pak een spel waar DirectX 9.0 voor nodig is verken de CD en kies instal DirectX

je kunt het altijd proberen..

ik heb de neiuwste drivers :rolleyes: en CS:S voleldig verwijderd en opnieuw geinstalleerd toch gaat hij erg sloom het rare is dat ik in het spel wel de laagste ping heb :confused: !!

de ping heeft dan ook niets met je fps te maken. en css opnieuw installeren zal idd soms niet werken, mss moet je eens een config bestandje van iemand kopieren. heb je in je console dingen aangepast?

de ping heeft dan ook niets met je fps te maken. en css opnieuw installeren zal idd soms niet werken, mss moet je eens een config bestandje van iemand kopieren. heb je in je console dingen aangepast?

ja k heb een goeie config en dingen aangepast helpt niet:confused:

daar had ik het over, als je het spel opnieuw instaleert krijgt hij een nieuwe console (config) file, die standard is en dus niet aangepast,, dan zou hij het moeten doen :thumb:

en anders moet er iets met je conectie met je internet aan de hand zijn...

daar had ik het over, als je het spel opnieuw instaleert krijgt hij een nieuwe console (config) file, die standard is en dus niet aangepast,, dan zou hij het moeten doen :thumb:

en anders moet er iets met je conectie met je internet aan de hand zijn...

mijn buurjongen heeft pentium 3 en 512 mb werkgeheugen en 1.8 ghz ik heb pentium 4 met 2 gb werkgeheugen 2.80 ghz toch gaat die van hem beter k heb alles gedaan wat jullie me hebben verteld nieuwe drivers/updates nieuwe aangepaste config etc. !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan