CS:S laden Server --> Connection Problem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ripple

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2005
Berichten
37
Heey,

Ik heb altijd Windows XP gehad en daar had ik nooit ergens last van met CounterStrike Source. Nu heb ik Vista Ultimate en ben ik sinds een week weer effe Counter Strike aan het spelen en stapelen me de problemen op.

Dit is een online spel maar welke server ik ook inga 9 van de 10 geven meteen al een Connection Problem zodra ik de server inkom. Dit is raar want mijn internet is gewoon werkend en de server zelf ook nergens last van heeft.

Vaak zodra ik een Server Join, en ik een Team keuze moet gaan maken en ik beweeg met mijn muis cursor dan minimaliseert die hem naar het bureaublad. Onderin de taakbalk staat Counter-Strike nog wel aan. Als ik hier dan op klik flipt die weer zodra ik de cursor beweeg. Dit gaat soms wel 4x door maar als ik dan eindelijk in een team zit krijg ik vaak al vrij snel een connection problem.

Af en toe als ik dan toch kan gaan spelen kan ik 5 tot 10 secondes spelen waarna ik weer een WARNING: Connection Problem krijg. Waar zou dit aan kunnen liggen?

HL2.exe
De instructie op 0x0261553e verwijst naar geheugen 0x0261553e. Een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read.

Klik op OK als u het programma wilt beëindigen.

of


HL2.exe
De instructie op 0x005c553e verwijst naar geheugen 0x005c553e. Een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read.

Klik op OK als u het programma wilt beëindigen.

of

HL2.exe
De instructie op 0x0158553e verwijst naar geheugen 0x0158553e. Een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read.

Klik op OK als u het programma wilt beëindigen.
Deze foutmeldingen krijg ik zodra ik dan besluit om het spel af te sluiten.
Dit soort errors krijg ik wel eens als ik een spel gedownload heb met een no-cd crack maar dit spel heb ik 100% origineel. Twee verschillende zelfs voor me zusje en ikzelf. Me zusje heeft overigens nergens last van. Ik heb Half Life & CSS al opnieuw geïnstalleerd. Eenmaal via Steam, eenmaal via mijn gekochte CD. Het mocht niet baten.

Maar als ik die codes in vul op google vind ik nagenoeg niks dus ik denk dat deze foutcodes gewoon willekeurig gekozen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan