CS:S Toepassingsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viroxx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
2
Hallo mensen van Tweakers! Ik heb sinds 5 minuten een account hier en zal het zo goed mogelijk doen, vergeet ik wat? Don't be affraid to say it ;)

Ik heb sinds 1.5 week een groot probleem met CounterStrike: Source. Ik speel het CS:S nu zo'n jaar en nooit echt problemen mee gehad. Nu kwam er op de een op de andere dag deze error:

De instructie op 0x105c3e20 verwijst naar geheugen op 0x0e48a1a0.
De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beeindigen.
Ik krijg deze error als ik het spel zelf opstart, ik kan wel gewoon op Steam alles zien (Lees: Vrienden, Servers, Spelen, etc)

Ik heb al gezocht hier op Tweakers, maar kon niks vinden wat mij kon helpen. Alle topics die over deze soort gelijke fout gingen, hadden een andere code. Instructie en Geheugen was dus anders.

Wat ik heb geprobeerd

- Videodrivers geupdate
- Alleen CS:S opnieuw geinstalleerd
- Steam opnieuw geinstalleerd
- Google bied geen oplossingen

PC Specs

- Dell Dimension 9150
- Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Professionial
- BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A02
- Intel(R) Pentium (R) 4 CPU 3.00 GHz (CPUs)
- Geheugen: 1024 RAM
- DirectX: 9.0c
- Videokaart: ATI Radeon X600
- Geluidskaart: Sound Blaster Live! 24-bit

Ik zal ook even zeggen dat ik niet zo heel veel van computers af weet, want zag ergens staat dat ik me BIOS moet verhogen/verlagen, maar geen idee hoe dat moet. Dus als je een antwoord weet, graag ook uitleggen hoe het moet ;)

Ik hoop dat dit voldoende is om mijn probleem te verhelpen.
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Nick Mostert
 
hallo nick,

allereerst welkom op het forum. je kunt eens proberen om een update van het spel te doen. zo'n update zorgt er meestal voor dat er fouten uit het spel gehaald worden. zo'n "patch" (zo heet dat) vind je altijd/meestal op de pagina van de fabrikant van het spel.

Johnny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan