CS Source

Status
Niet open voor verdere reacties.

RogierRJDonker

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Counter Strike staat erop via steam. alles goed. maar zodra ik hem opstart is het: Failed to set Video mode

Dit blijft maar terug komen, weet iemand wat hier aan de hand is??? ik heb een goede pc, 3.0, 128 mb video en 512 geheugen enz. HalfLife 2 draait heel goed bij mij, maar CS Source dus niet:(

ik heb weinig ervaring met dit soort dingen, probs enz, maar deze uitleg is erg. ik ken het spel ook nog niet. Kan jij zeggen wat er moet gebeuren en waar?

op www.nhancer.com kun je het programma nHancer download, door deze te installeren kunnen je profielen van spellen verwijderen, dus niet van Windows. Profielen zijn bestanden die de instellingen vaststellen, bijv: resolutie op 1024 bij 768, deze naam gebruikt het spel en welke kaart heeft etc... Door het HL2 profiel te verwijderen maakt hij deze opnieuw aan waardoor CS: S dus op de nieuwe instelling van je computer gaat draaien.

Gewoon installeren, kijken bij Profiles scrollen naar beneden naar Half - Life 2, knop delete drukken, OK want deze mag weg. en Het spel opnieuw starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan