cs werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcp

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2004
Berichten
857
hallo,
ik zal even eerlijk zijn ik heb cs + hl gedownloaden.
ik wou proberen of het leuk is.
nou maar ik heb dus cs + hl no steam gedownload en geinstalleert. ging perfect.
tot dat ik het probeerde ik kom bij een console en onder is een witte balk waar ik 2 vage knoppen zie.
ik hoor wel een keluidje als ik ze aanklik maar er gebeurt niets.
in de concole kan ik play typen maar hij doet ook niets.
half live heb ik ook opgestart en op het begon zie ik een scherm en als hij dan wil starten dan valt hij uit.
als ik de spellen op start dan start hij wel steamengine op er staat dan

_____________________________________________
starting steam engine...

-- engine running --
_____________________________________________




alvast bedankt
 
Ik denk dat je dan toch het orgineel van hl moet kopen, kost maar 10euro dus daar kan je je niet aan verkopen!
Met je probleem mag ik je verder niet helpen, lees de huisregels maar eens door!
 
10 euro maar!!
dan koop ik hem denk ik als het mij niet lukt hem te maken
 
je mag er wel antwoord op geven
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),

dat komt uit de huisregels:rolleyes:
 
Maar voor 10euro heb je wel wat leuks. Je hebt dan wel steam nodig (www.steampowered.com) want anders kan je niet online spelen. En online is cs en vooral day of defeat (zit er ook bij) natuurlijk het leukste!

Maar hier staat weer > Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt
Dus dan mag het weer niet...?
 
Het zou maar eens duidelijk moeten worden.
maar ik ga hem kopen.
wat voor systeem eisen heb je nodig want ik heb nog een oude p2 300 mhz liggen dan kan ik in een netwerk gamen.
half live heb ik er wel een paar keer vroeger op gespeelt.
 
nou ik koop hem orgineel want ik heb geen zin in dat geklooi met die key's
 
haha heb je goed want het is wel de moeite waard. Speel zelf al een jaar lang met veel plezier day of defeat en dat voor een tientje:D
 
nou ik had gezien dat er ook iets van paintball is dat lijkt me vet!! nou dus kopen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan