csi 2 Dark motives

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis1903

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2004
Ik heb CSI dark motives gekocht en geinstalleerd, als ik het probeer te starten krijg ik de volgende melding: in macromedia projector is een fout opgetreden en word afgesloten, excuus voor dit ongemak, ik heb al heel de site van macromedia gedownload geloof ik en nog is het niet opgelost, wie kan mij helpen

Staat er niks op de cd wat je kunt gebruiken? Op de meeste cd's zit bijvoorbeeld directx meegeleverd.

EDIT: Heb je DirectX 9.0 al op je pc zitten?

staat op de cd

die heeft tie al automatisch geinstaleerd, dus daar ligt het probleem niet, en onder de map macromedia die op de cd staat kan ik niets vinden.

Hmm, raar hoor, het zou eigelijk geen errors moeten geven. Tsja de enige players die ik vind op www.macromedia.com zijn de shockwave player en de flash player...

inderdaad

Geplaatst door Systemizer X100
Hmm, raar hoor, het zou eigelijk geen errors moeten geven. Tsja de enige players die ik vind op www.macromedia.com zijn de shockwave player en de flash player...

Ik word er ook een beetje gek van, ben al vanaf gister aan het zoeken, het is dat ik moet werken, maar ik geef de moed niet op, alvast bbedankt en als je iets vind hoor ik het graag

ik heb hetzelfde probleem ik heb al verschillende fash players en verschillende versies shockwave geprobeerd maar niks werkt iemand had het over imdll renamen maar daar snap ik niet zoveel van ik hoop dat iemand een oplossing weet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan