CSS color 3.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg nu trouwens een foutmelding:

Als ik gewoon #FFFFFF invul, dan zet hij dat erin als White, zodra ik dan klik op Use, komt er een popupje waarin staat:
"Incorrect Hex"

De goede versie staat (weer onder de zelfde naam) geüpload.

@THWIT
Wat bedoel je precies?
Incorrect HEX komt als je:
a. een code die niet met # begint hebt ingevuld. (om het invoeren van de namen van kleuren tegen te gaan)
of b. een code hebt ingevuld die niet bestaat (3 tekens lange codes kan WEL)

@RMS123: Wil je alsjeblieft stoppen met dubbelposten zoals Crash al zei?

Ik heb gewoon een geldige code ingevoerd.
Dan maakt het programma er White van en dan geeft hij de foutmelding...

Sorry, maar ik krijg er met geen mogelijkheid white uit!
Download eerst de laatste versie nog een opnieuw en leg eens uit waar je precies op klikt, wanneer, wat er op het scherm stond toen je dat deed etc.

Je kunt de RGB en de HEX toepassen door op het vinkje er naast te klikken, dan wordt daaraan de rest aangepast.

EDIT:
Ik ben op het moment bezig een mini versie te maken, hij is slechts 200*100 px

Laatst bewerkt:
Het lijkt me dat ik ergens in je versies verdwaalt was.
Ik heb de nieuwste versie gedownload en de foutmelding is er niet meer! ;)

Mini versie werkt goed!:thumb:

Misschien een beetje domme vraag, maar hoe heb je dan versleepbare gemaakt? (Ik kom er bij mijn eigen programma niet uit... :()

Naja, domme vraag, ik heb ook voor hele simpele dingen zoals het saven van een listview gestaan!

Heel simpel, eigenlijk is mijn principe om geen codes weg te geven, maar hiervoor maak ik een deels uitzondering, in de vorm van een tip/uitleg.
Als je logisch nadacht was je er zelf ook op gekomen:
Je weet vast hoe je de locatie kan veranderen van een form. Je kunt die locatie met een point opgeven, logisch.
Dan de eerste truck: Het venster moet naar de muis-positie: in C# kan dat met: Control.Mouseposition.
Om dit een beetje vloeiend te doen heb ik het met een timer gedaan.
Het enige probleem nu nog is dat dit de positie van de links-boven hoek aangeeft. DUS:
heb ik 2 int's gemaakt, een x en een y, en als je daarmee het verschil tussen de mouse-positie en de form-locatie bepaald.... en verder kom je er zelf wel uit.
Natuurlijk moet je met mouse up en mouse down events op bijv. een picturebox werken.

Lukt het zo?

EDIT:
Miss. kun je de timer veranderen door een mouse-move detectie op de picturebox, maar ik ben niet zeker of dat werkt

Laatst bewerkt:
Het helpt me de goede kant op...

Ik denk dat het zo wel lukt!

[edit]
Gelukt:thumb:
[/edit]

Laatst bewerkt:
@RMS123: Wil je alsjeblieft stoppen met dubbelposten zoals Crash al zei?

Joz1 wil jij de meldmisbruik knop gebruiken in plaats van hier moderator te gaan spelen.

@puppie: Dat heb ik al gedaan: 2 keer zelfs. De eerste keer werd erop gereageerd, door crash.

Maar toen RMS123 zijn derde dubbelpost plaatste, en ik die aangaf, gebeurde er niets. Daarom besloot ik er zelf wat aan te doen. Ik vond het namelijk jammer dat RMS123 gewoon door ging.

Mag ik hier trouwens op inbrengen dat ik nooit iets van een dubbelpost-warning buiten de posts om heb gehad? Misschien is dat ook zoals het hoort, maar ik dacht ik zeg het maar even.

mvg,
RMS123

EDIT:
Ik bedoel dat ik niks merk als iemand om de meld misbruik knop ofzo duwt, want daar heb ik niks van gemerkt

Laatst bewerkt:
Joz1 wil jij de meldmisbruik knop gebruiken in plaats van hier moderator te gaan spelen.

dit zegt genoeg.....en wil je reageren op mijn opmerking supermoderator@helpmij.nl is het mail adres waar je met je klachten naar toe kunt.
Jij bent geen moderator dus neem je ook niet het heft in handen,

1. (.NET 2.0) ben ik aan het verhelpen, het ging o.a. om de usings die blijkbaar in .net framework 4 anders zijn als in 2...
2. (opslaan) heb ik al gedaan

[edit]Ik kan nog kijken of ik een eigen file-type kan maken... dat zou ook wel handig zijn denk ik... [/edit]

We hebben niet voor niets een "Aanpassen" functie, deze graag gebruiken als je wat vergeten bent.;)

Mag ik hier trouwens op inbrengen dat ik nooit iets van een dubbelpost-warning buiten de posts om heb gehad? Misschien is dat ook zoals het hoort, maar ik dacht ik zeg het maar even.

mvg,
RMS123
Dan wordt het tijd dat je eerst leest en dan pas post.

Probeer ook eens de miniversie ;) zie 1e post

Ik ben zeer tevreden over de miniversie! Heel handig. Alleen kun je misschien een optie maken om de NotifyIcon uit te zetten? :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt dat we weer een beetje topic-gericht verder kunnen gaan.

Een optie om de Notifyicon uit te zetten? welke?
Er zijn er 2:
1. tijdens het picken
2. als je minimaliseert

En hoe had je dat dan in gedachten? een checkbox? ik wil namelijk de ruimte in het venster zo goed mogelijk benutten, om de grootte van de applicatie te minimaliseren.

Ik bedoel diegene tijdens het picken. Eigenlijk kun je hem beter helemaal weglaten: Het voegt namelijk niets toe. Je kunt alles wat de NotifyIcon zegt, ook in het form zien.

Klopt je hebt gelijk, vanavond zal de nieuwe versie erop staan. En daarvoor zal ik geen Dual post maken :p

EDIT:
Hij staat erop, ik heb meteen de snelheid van de timer die het venstertje moved x10 gedaan, nou lijkt dat wat soepeler.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan