Hallo!,
Ik ben weer eens bezig met een project.
En ik loop weer tegen een probleem aan waar ik eigenlijk altijd tegen aanloop, maar ben nooit in staat geweest het netjes op te lossen.
Het is namelijk als volgt.
Ik heb op mijn domein een /support/ map staan.
Hierin komt een soort ticket systeem verder niet echt van toepassing.
In de index.php heb ik gewoon een stylesheet ingeladen via de normale weg.
Nu maak ik gebruik van een .htaccess bestand om de URL opbouw netter te maken.
Ik zal 1 link als voorbeeld nemen.
Ik heb een onderdeel klanten en hierin zit een hyperlink overzicht, als hier op geklikt wordt gaat de browser naar <DOMEIN>/support/klanten/overzicht.
In de .htaccess wordt dit voor de server omgezet naar
index.php?page='klanten'&cmd='overzicht'
Nu dacht ik hij blijft in werkelijkheid op de index.php dus blijft de stylesheet werken maar omdat de browser naar /support/klanten/overzicht gaat klopt de css referentie niet meer.
Is er een manier om te zorgen dat deze altijd werkt ZONDER hem aan te roepen via de http://
Bij voorbaat dank =)
Groeten,
Jeffrey!
Ik ben weer eens bezig met een project.
En ik loop weer tegen een probleem aan waar ik eigenlijk altijd tegen aanloop, maar ben nooit in staat geweest het netjes op te lossen.
Het is namelijk als volgt.
Ik heb op mijn domein een /support/ map staan.
Hierin komt een soort ticket systeem verder niet echt van toepassing.
In de index.php heb ik gewoon een stylesheet ingeladen via de normale weg.
Code:
<link href="css/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="all" />
Nu maak ik gebruik van een .htaccess bestand om de URL opbouw netter te maken.
Ik zal 1 link als voorbeeld nemen.
Ik heb een onderdeel klanten en hierin zit een hyperlink overzicht, als hier op geklikt wordt gaat de browser naar <DOMEIN>/support/klanten/overzicht.
In de .htaccess wordt dit voor de server omgezet naar
index.php?page='klanten'&cmd='overzicht'
Nu dacht ik hij blijft in werkelijkheid op de index.php dus blijft de stylesheet werken maar omdat de browser naar /support/klanten/overzicht gaat klopt de css referentie niet meer.
Is er een manier om te zorgen dat deze altijd werkt ZONDER hem aan te roepen via de http://
Bij voorbaat dank =)
Groeten,
Jeffrey!