Anton0wns2
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 dec 2011
Geachte forumleden!
Ik zit helemaal vast! Ik zal het nog eens goed uitleggen.
Ik heb een lay-out ontvangen waarvan de indeling er als volgt uitziet:
Ik heb deze gesliced op deze manier:
De bedoeling is dat conainer_bg de gehele pagina overvlakt bij iedere resolutie. Dus dat de achtergrond (in dit geval het witte vlak) over de gehele lengte te zien is als je uit zoemt.
Dat had ik gedaan met deze code:
De tweede bedoelling was om container_disclamer aan de onderkant van de pagina te laten 'kleven'
dat heb ik gedaan met volgende tutorial:
Link
Alleen ivm height storen deze 2 codes met elkaar en werkt er geen van beide meer.
Weet iemand hoe je dit het beste kan doen? En zou die persoon mij dan daarbij willen helpen? het hoeft niet volgens de tutorial tezijn die ik heb gevonde. Als ik maar het gewenste resultaat krijg.
Greatz!
Ik zit helemaal vast! Ik zal het nog eens goed uitleggen.
Ik heb een lay-out ontvangen waarvan de indeling er als volgt uitziet:

Ik heb deze gesliced op deze manier:

De bedoeling is dat conainer_bg de gehele pagina overvlakt bij iedere resolutie. Dus dat de achtergrond (in dit geval het witte vlak) over de gehele lengte te zien is als je uit zoemt.
Dat had ik gedaan met deze code:
Code:
#container_bg {
background-image: url(../images/container.png);
height: 100%;
width: 947px;
overflow: hidden;
position: fixed;
}
De tweede bedoelling was om container_disclamer aan de onderkant van de pagina te laten 'kleven'
dat heb ik gedaan met volgende tutorial:
Link
Alleen ivm height storen deze 2 codes met elkaar en werkt er geen van beide meer.
Weet iemand hoe je dit het beste kan doen? En zou die persoon mij dan daarbij willen helpen? het hoeft niet volgens de tutorial tezijn die ik heb gevonde. Als ik maar het gewenste resultaat krijg.
Greatz!
Laatst bewerkt: