Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#elementId {
margin: 10px \9; /* voor IE bedoeld */
margin: 20px; /* andere browsers */
}
Daar begint het gedonder dus al.../* IE6, IE7, IE8, but also IE9 in some cases*/
Dat is precies mijn tegenargument:de \9 is niet voor een versie van IE, maar pakt de IE browser 6 (uit me hoofd gezegd) en hoger mee.
<!--[if lt IE 9]>
<style type="text/css">
/* de afwijkende styles voor IE's onder IE9 */
</style>
<![endif]-->
Die snap ik niet, bij mij doen de Google-advertenties het gewoon. *) Het duurt alleen een paar tellen voor ze binnen zijn. Dat zou er aan kunnen liggen dat mijn server niet de de originele "rechthebbende" is op het reclame-account.De reclames in dit model zullen nog niet werken maar dat lijkt me logisch.
Zo zie je maar weer, de gebruikersvriendelijkheid kan altijd nog opgeschroefd worden:De reclames werken dus wel, maar ik had "noscript" nog instaan
NB: Merk op dat de automatische update-datum voor de inhoud van de pagina ongewijzigd is gebleven: de wijzigingen zaten in de "toebehoren" (in de ingelaste fragmenten voor de advertenties, en in het stylesheet).
<link rel="stylesheet" href="styles/menu.css" type="text/css">
<a href="http://www.aspartaam.nl/menu.html">
Ja, maar dat is wel een beetje relatief! De meeste tijd zit in voorgaande jaren, waarin ik langzamerhand de smaak van css goed te pakken kreeg. Nu kan ik regelmatig "citeren uit eigen werk": code plukken uit dingen die ik eerder als eens heb uitgedokterd.... korte tijd waarin je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen ...
Hoera, ja! :dIs het menu zoals het nu is ook op alle andere pagina's toe te passen?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.